Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Inhottava homma?
Weicco:
Toisten jälkien siivoaminen >:(
Joskus jätän sen siivoamisen niille toisille :D
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 19.11.2012 kello on 17:15 ---Vaipanvaihto :'( Ja nimenomaan semmoiselle pallerolle joka elää pelkällä maidolla, oli sitten tissi tai korvike niin haju on niin etova, että paperitollot piti olla nenässä jos meinasi selvitä. Eräs kollega hoiti homman siten, että vieressä oli aina WC-pönttö johon sai vaipanvaihdon yhteydessä heittää pitkääsylkeä. Kiinteisiin ruokiin siirtymisen jälkeen ei ole ollut ikinä mitään ongelmaa. Enää ei tarvitse/saa vaihdella noita "ensimmäisiä" vaippoja Thumb ainakaan omille.
--- Lainaus päättyy ---
:) :-) :-)
LMC-99:
Yksi inhottava meneillään tällä hetkellä, kun vanhimman tyttären poika frendi tapailee muita tyttöjä kaiken aikaa,- eikä myönnä sitä,- vaan kaikki tulee julki muuta kautta, tyttö rakkautta täynnä ja ei tahdo tajuta jättä ryökälettä.
Vaan jätetään usein viikonlopuksi yksin kun tulee aina muita äkillisiä menoja ym. skeidaa suoltaa tämä ns.boifred ja samalla syyttä toista mustasukkaseksi..no nyt alkaa totuus valumaan nuoren naisen sydämmeen, tosin tuskien kautta kun totuus paljastuu vaiheittain ystävien kertomana..
Kirpasee kovin tyttöä joka kukkaan on puhjennut ja juuri kun pitäisi opiskeluun riittää energiaa tämän kaiken tunnemyrskyn keskellä ,meinaa horjua opiskelu sekä luotto..ruoka ei maistu ei naurua sydämmestä kuulu.
Itse toistaiseksi seurannut sivusta mutta mittani isänä alkaa täyttymään ,lähellä on puuttua asiaan ja sanoa poijalle suorat sanat..että toivottavasti et enää naamaasi täällä minulle näytä, ole mies ja valitse tiesi, nyky menoa en tule hyväksymään.
Niin se on inhottavaa katsoa toisen ritumista varsinkin kun on oma lapsi kyseessä.. Thumbd
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 19.11.2012 kello on 16:42 ---Arkinen ylösnousu.
--- Lainaus päättyy ---
Vähän sama. Siis kun herätyskello soi, niin muahan ei sillä ekalla pärinällä saa ylös, eikä yleensä vielä toisellakaan. Kolmannella on yleensä jo melkein pakko ja neljännellä tulee kiire. Painaisin torkkua varmaan palovarottimestakin jos siinä sellanen olisi ::)
Toinen on viemärit ja niiden siivous. Siis voi ällö, mua ei saa suihkun viemäriin koskemaan edes kumikinttaat kädessä. Eikä se herkkua ole tiskialtaan roskankerääjääkään tyhjentää, mut sen ole opetellut. Tätä ei ole ratkaista vielä muulla keinoin kuin naimalla mies joka tekee sen mun puolesta.
sipu:
Lmc ..niin tuo isän /äidin tuska on kovaa
mutta kantapään kauttaa uuteen onneen mennään
vähän jokainen ... sillai se elämä opettaa kulkijaa Thumb
asiaan
Onnevan kans samaa mieltä
että etoo kissa poikien ykäilyt ja tuon tyttären koiran bacgat ptyih
mutta ,kun ei ole muita joka sen tekis
niin pakko se on vaan itse ne siivottava
yx tai toka on jota inhoon yhtä paljon
on imuroiminen plääh
teen mitä vaan ennen kun imuroin