Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Inhottava homma?
hartsakoski:
--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 21.11.2012 kello on 14:43 ---Tekivätkö samalla letkulla, ensin pakoputki ja sen jälkeen mahalaukku, ei ihme että yökötti. :laugh: :laugh: :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Onneks oli eri käyntikerralla,mutta mistäs minä tiedän olivatko välillä putsanneet :o :'( Thumbd
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 21.11.2012 kello on 16:41 ---Onneks oli eri käyntikerralla,mutta mistäs minä tiedän olivatko välillä putsanneet :o :'( Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
yöx yöx yöx ;D
Vesseli:
Hammaslääkärikammon sain jo kansakoulussa, kun lääkäri kysyi, mikä hammas on ollut viimeksi kipeä ja saman tien otti hampaan raa'asti pois. Seuraavaksi ajattelin kokeilla laser-hammaslääkäriä, On kuulemma kivuton ja siisti toimenpide ja voidaan hoitaa monta asiaa yhdellä käynnillä. Hinnat ovat eri luokkaa kuin julkisella puolella, mutta ei tarvitse odottaa vastaanottoaikaa.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 21.11.2012 kello on 23:02 ---Hammaslääkärikammon sain jo kansakoulussa, kun lääkäri kysyi, mikä hammas on ollut viimeksi kipeä ja saman tien otti hampaan raa'asti pois. Seuraavaksi ajattelin kokeilla laser-hammaslääkäriä, On kuulemma kivuton ja siisti toimenpide ja voidaan hoitaa monta asiaa yhdellä käynnillä. Hinnat ovat eri luokkaa kuin julkisella puolella, mutta ei tarvitse odottaa vastaanottoaikaa.
--- Lainaus päättyy ---
niin onkin tuokin hoitomuoto Thumb
sitä taidankin nyt suositella tuolle tyttärelle
olin tuon jo unhottan
eikä se niin kauheen kalista taida olla
kun kamunikin sellasta hoitoa sai
eikä hän ole todellakaan mikään roope ankka :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta