Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tee-Se-Itse

<< < (2/4) > >>

ihaa:
En ainakaan minä ole lunta saanut aikaiseksi kun olen autoa huuhdellut painepesurilla pakkasella, pihalaatat vaan olen saanut kirkkaalle jäälle.  ;D

En tosin ole kovin kauan tuota kokeillut, täällä savossa saa sitä lunta aina ihan riittävästi ilman lumetustakin, oma kunta on kyllä innokas lumettamaan vajaan parin kilometrin ensilumen hiihtäjien iloksi ja varastoimaan sitä seuraavalle talvelle vanhaan hiekkamonttuun purun ja pressujen alle koko kesän yli.

Syyslomalla onnistuu jo hiihtäminen.  Thumb

Ossi66:
Ei taida onnistua painepesurin suuttimella - sillä mallilla kun lentäisi tarpeeksi pitkälle, ei oo tarpeeksi sumua se vesi. Sumutusmallilla ei taida keretä jäätyä ennen maahan putoamista.

Ite ajattelin maaliruiskun suutinta paremmaksi, jos tuon rakentas. ;D

pamaus:
Se voi olla totta, että painepesurin sumu ei ole tarpeeksi "sumuista "

Tuo maaliruisku on varmaan tuohon hommaan oiva peli.

ea:
Kyllä siinä maaliruiskuversioss akin tavan kotikompurat huutaa jo jouluista hoosiannaa kun
liipasin pohjassa muutaman vuorokauden yhteen menoon kompuran mäntä plätkyttää :)

Jos on vielä tuo 3-4 suuttimen sadetin, ei sitä ihan pienellä litratuotolla saa paineilmaa riittämään.

Luulen minä...?

Fenix:
Lumen tekeminen vaatii jonkin sortin jäätymisytimen, johon se kide sitten kehittyy päälle. Siksi se painepesurin sumu päätyy maahan vetenä ja jäätyy vasta sitten.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View