Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkailuauton tehontarpeesta

<< < (12/28) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 15.11.2012     kello on 06:37 ---Tuo tehon tarve on hieman suhteellista.
Teoriassa henkilöauton matkanopeuden ylläpitämiseen tarvitaan n. 15 hv. Omassani on tosin vain 12 hp, mutta se onkin aika kevyt.

--- Lainaus päättyy ---

Hmmm...  Pitäisköhän kans aloittaa Sätkän rakentaminen!

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 15.11.2012     kello on 06:37 ---Kesällä ajelin Norjan mäkiä pienellä retkuiluautollani 102 hv turvin. Sillä juuri ja juuri pärjäsi rekoille.

--- Lainaus päättyy ---

Jos ne oli norjalaisia, niin parempi kun päästää ohi, vaikka ajais millä..
Ducaton 1.9TD:stä sanotaan kans, ettei sillä tee mitään. 3 tonnin koppi kulkee kuitenkin niin kovaa, kun ilkeää ajaa, eikä vuoretkaan ole ongelma.

Naussi:
Kaikki on suhteellista. Mopossa oli mulla 100 hp, ihan liian vähän. Asuntoautossa taas tuo olisi sopivampi, nykyisen 82 hp sijaan, jolla kyllä pärjää.

tsahkali:

--- Lainaus ---Kaikki on suhteellista. Mopossa oli mulla 100 hp, ihan liian vähän.
--- Lainaus päättyy ---

:laugh: :laugh: :laugh:

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Naussi - 15.11.2012     kello on 13:23 ---Kaikki on suhteellista. Mopossa oli mulla 100 hp, ihan liian vähän. Asuntoautossa taas tuo olisi sopivampi, nykyisen 82 hp sijaan, jolla kyllä pärjää.

--- Lainaus päättyy ---

Niin, tai "teen niin kuin haluan". Vaikka onkin 175hp ja 450Nm, saatan ajaa hitaasti tai kovaa. Tai vakkari päällä ylä- ja alamäet.. Tai muuten vain maisemia ihaillen, puskaa etsien..

Vapaus valita  Thumb

Rölli:
Ite tykkään ett tehoo pitäs olla tarpeeks ni liikkuminen vaivatonta. mun vanhuksess (vm 80) on 165 hp (123 kW) @ 3,600 rpm / 330 lb·ft (447 N·m) @ 2,100 rpm ja siit huolimatta tuntuu ett tarttis lissää esimerkiksi niinku toss mun toisess ajokisss mikä painoiltaan sama mutt pienempi ilmanvastuksinen kori  215 hp (160 kW) @ 3,200 rpm / 440 lb·ft (597 N·m) @ 1,800 rpm.. ja molemat tiisseleit tietysti

Ja turbo ois kovalisä  toi asuntoauto vanhus kaipais sitä ni ois kivempi vejellä vaunua

edit lisätty ja muokattu vääriä sanamuotoja joita ei itekkää voinu ymmärtää paikkaasa pitäviksi

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View