Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

kaasun haju pullokaapissa

<< < (16/18) > >>

elwari:

Tuolla toisessa aiheessa mulla jo tämä kuva olikin, mutta näinkin näemmä voi käydä. Ei liene kuitenkaan ihan yleistä. Mutta ei sitä oikein osannut hakeakaan ennenkuin nenä ja korva sattui osumaan juuri tuohon kohtaan...

Hauho:
Jos tuossa vuotokohdassa edellisen maalauksen jälkeen ei ole kolhua pitäisi liiton edustajien tai lehtemme kysyä pullon viimeksi täyttäjältä miksi pullo vuotaa ja vastaus tulisi julkaista mediassamme.
Kyse on vaaratekijästä joita emme tarvitse lisää.  Mitä jos pullo olisi ostettu sisätiloihin?

Loppis:
Tätä olen 'ihmetellyt' omassa autossa uudesta asti. Aina kun avaa pullokotelon, niin pikkasen tuoksahtaa, aina.  On huollatettu ja koeponnistettu ja ainakaan vielä tähänpäivään ei ole kukaan asiasta mitääs sanonut, joten olen luullut kuuluvan asiaan. Tiä sitten???

viitalar:
Meillä kanssa tuoksahtaa kun avaa pullo kotelon ja on ponnistettu ,oliskohan haju jäänyt kun pulloa on täytetty pullon pintaan mene ja tiedä meillä on auto halli säilytyksessä ja pullot pitää olla suljettuna ja kun avaa kaapin haju tulee edeleen vaikkei pulloja ole avattu ,mystinen hommeli

Alan:
Taitaa olla jo aiemmin keskusteltu ja ihmetelty asia (pitäisi etsiä se ketju...). Samaa on minullakin ajoittain, ei aina.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View