Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
kaasun haju pullokaapissa
migel:
Ei saa haista yhtään,ainoastaan pullon vaihdon yhteydessä voi vähän ja haiseekin! Siksi siihen kaasuun on ympätty se haju jotta vuodot havaitaan!
Jos itse haistan vähänkin kaasun hajua,niin en uskalla edes tupakkia sytyttää. Letkut tarkastaen jne. Kun kyse ei ole mistään vaarattomasta aineesta ja voi aiheuttaa välitöntä hengenvaaraa! Haju=vuoto!
t migel
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 13.11.2012 kello on 06:12 ---Ei saa haista yhtään,ainoastaan pullon vaihdon yhteydessä voi vähän ja haiseekin! Siksi siihen kaasuun on ympätty se haju jotta vuodot havaitaan!
Jos itse haistan vähänkin kaasun hajua,niin en uskalla edes tupakkia sytyttää. Letkut tarkastaen jne. Kun kyse ei ole mistään vaarattomasta aineesta ja voi aiheuttaa välitöntä hengenvaaraa! Haju=vuoto!
t migel
--- Lainaus päättyy ---
Ja toimii samoin hengitettynä kuin häkä: syrjäyttäen hapen verestä. Hajulle toinenkin syy vuotoilmaisimen lisäksi.
ihaa:
Mielenkiintoista, vaikuttaa siltä että jos on kyse uudemmasta vehkeestä, ovea tai luukkua avattaessa tuoksuu kaasu ja vanhemmissa sitten ilmeisesti ei....kuten olen maininnut, uudesta lähtien kaasu on tuoksunut ja joka kerta olen siitä sanonut viedessäni autoa ponnistukseen että kaasu tuoksuu mutta vuotoa eivät ole löytäneet, 5 ponnistusta ja kolme eri asentajaa.
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 13.11.2012 kello on 06:54 ---Mielenkiintoista, vaikuttaa siltä että jos on kyse uudemmasta vehkeestä, ovea tai luukkua avattaessa tuoksuu kaasu ja vanhemmissa sitten ilmeisesti ei....kuten olen maininnut, uudesta lähtien kaasu on tuoksunut ja joka kerta olen siitä sanonut viedessäni autoa ponnistukseen että kaasu tuoksuu mutta vuotoa eivät ole löytäneet, 5 ponnistusta ja kolme eri asentajaa.
--- Lainaus päättyy ---
Eli onko vuoto juuri liitoksessa joka irroitetaan koeponnistuksen ajaksi jos vuotoa ei silloin ole kun ponnistetaan? Tiiviste pinta. Tosin varmaankin mennyt jo useampi kaasupullokin tyhjäksi niin epäilyttää sekin että pullossa vika. Tämäkin silkkaa arvausta.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 13.11.2012 kello on 07:02 ---Eli onko vuoto juuri liitoksessa joka irroitetaan koeponnistuksen ajaksi jos vuotoa ei silloin ole kun ponnistetaan? Tiiviste pinta..
--- Lainaus päättyy ---
Ei ainakaan saippuatestin mukaan vuotoa ole siinäkään kun ennen ponnistusta on testattu ja viime kesänä meni vain yksi kaasupullo koko kauden, touko-syyskuun aikana.
Ei se tuo kaasu liene imeytynyt edes siihen pullojen alla olevaan kumimattoonkaan kun tuo haju nyt noin yleinen on ja tuuletusaukkojakin on kaksi... ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta