Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kuis se on, synnytäänkö karavaanariksi vai voiko myös oppia ?
lmc6400:
Hyvin on periytynyt. Vanhemmilla ollut pari asuntoautoa ja vaunu joilla pienenä reissailtu. Oma asuntoautokin tuli hommattua laitettavaksi jo ennen ajokortin saamista. Thumb
Ipsu:
Kumpaankohan mää nyt sit kuulun kun isä aikanaan rakensi ite sellasen telttakärryn. Se telttaosa on hiiren makupaloina osin toiminut, mutta peräkärry vieläkin viikottain käytössä. Lasketaanko tää nyt sit perityksi. Tosin kauhee vaunukammo mun vanhemmilla on ollut, äiti on puoliväkin pari kertaa käynyt nyt mein vaunussa ja isä ei kertaakaan. Isä kyllä Hiacen omistaessaan nukkui siellä takaosassa öitä.. Kai tää sit geeneissä on tietyllä tapaa ja ite vaan oon päätynyt tollaseen lämpymämpään ja kuivempaan vaihtoehtoon kuin mitä telttakärry ja Hiace on olleet.
Holle:
Meillä faija hankki ekan "panssarivaunun" joskus 80-luvun alussa kun oli aina reissuhommissa ja siitä pitäen noilla vaunuilla mentiin satunnaisesti lomillakin. Jos vaunu oli pihassa, niin itse otin sen luvan kanssa majaksi. Itse tykkään kyllä yöpyä tontilta löytyvältä laavulla, pojan kanssa telttaillaan jos kelit sallii ja vaunu on monesti pesänä tuossa pihassakin. Faija muuten on asunut useamman vuoden nyt vaunussa ja kesät veneessä, joten kait tämä periytyy :D
Mrs. Robinsson:
Ihania tarinoita, kiitos ! Luen illemmalla nämä uudelleen oikein ajatuksen kanssa, nyt on nimittäin kiire pakata auto ainakin kahvitarpeilla ja kyllä me johonkin puskaan mennään ne keittämään. :D
Toivottavasti tänne tulee lisää tarinoita. Thumb
Aippe:
Minä kait olen se suvun mustalammas. En löydä hakemallakaan suvusta sellaista joka olisi kiinnostunut karavaani elämästä, saatikka ett olisi jokin liikuteltava matkailuväline jossa voi yöpyä. Itse olen ollut kiinnostunut asiasta niin pitkään kuin muistan. Kiertelin tuossa muutama vuosi sitten myyntiedustajana ja väitän että yhdellä viikolla ei Suomessa ollut liikkeellä toista myyntiedustajaa joka teki asiakas käyntejä 20 vuotta vanhalla Solifer 5500 matkailuautolla ja lisäksi minulla oli vielä kissa mukana. Vaimolla sattui olemaan koulutusta etelässä ja siitä syystä moinen järjestely.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta