Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Seuraako kukaan nyrkkeilyä
Jushi69:
Eipä juuri mutta jos kanavalle sattuu Ultimate Fightninkiä niin sitä sitte.
Ompahan eri meininki kun että äijät nojaa erästä toiseen toisiinsa. :(
http://uk.ufc.com/
Siinä sitä on mäiskimisen meininkie... Thumb
perho-ukko:
Häiritseekö tai muuttaako meikäläisen asenne nyrkkeilyyn negatiivisesti,en vaan hyväksy kyseistä lajia,tämä on minun henkilökohtainen mielipide,ei yleistetä!!!
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 10.11.2012 kello on 20:41 --- Häiritseekö tai muuttaako meikäläisen asenne nyrkkeilyyn negatiivisesti,en vaan hyväksy kyseistä lajia,tämä on minun henkilökohtainen mielipide,ei yleistetä!!!
--- Lainaus päättyy ---
Ei todellakaan häiritse. Me vaan tykätään eri asioista. Thumb
kimi:
Toisen lyöminen päähän on mielestäni asia jota en voi hyväksyä ja vastaukseni on siis etten seuraa. Aivot tuon ohuen luun sisäpuolella ei kauheita siedä ja niitten rääkkääminen tieten tahtoen tuntuu todella pahalta. Ja vaurion sattuessa sitä ei saa korjattua, kuntoutettua jotenkin kyllä.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 10.11.2012 kello on 21:12 ---Toisen lyöminen päähän on mielestäni asia jota en voi hyväksyä ja vastaukseni on siis etten seuraa. Aivot tuon ohuen luun sisäpuolella ei kauheita siedä ja niitten rääkkääminen tieten tahtoen tuntuu todella pahalta. Ja vaurion sattuessa sitä ei saa korjattua, kuntoutettua jotenkin kyllä.
--- Lainaus päättyy ---
Vastauksesta huolimatta olen kuitenkin edelleen nyrkkeilyfani. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta