Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus rikki,kai..

<< < (2/5) > >>

Haapaniemen Paroni:
ALDE :D Toimii Thumb

mandariini:
Ei,kyllä siinä lukee primus.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: mandariini - 10.11.2012     kello on 18:03 ---Ei ole mitään ledejä tms. Olikohan se käynnistys-yritys tehty oikein? Ei haissut kaasu,eikä mitään muutakaan tapahtunut.Semmoine n neliskanttinen mykkä ja kylmä pömpeli siellä keullalla on.

--- Lainaus päättyy ---

Ota kuva siitä pömpelistä niin päästään asiaan. Pannu ei toimi jos sinne ei mene jännitettä. Voit mitata pannun vasemmasta kyljetä alhaalta jännitteen, että tuleeko pannulle asti. Voit myös syöttää jännitteen suoraan akusta pannulle. Ylempi liitin on (+).

mandariini:
Ok,sitä pitää kokeilla.Just ton näköinen laite se on,paitsi pikkasen ruostekukkaa jossain.Mä käyn ens viikolla kokeilemassa tota keinoa,kerron sitten kuinka kävi.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: mandariini - 10.11.2012     kello on 18:55 ---Ok,sitä pitää kokeilla.Just ton näköinen laite se on,paitsi pikkasen ruostekukkaa jossain.Mä käyn ens viikolla kokeilemassa tota keinoa,kerron sitten kuinka kävi.

--- Lainaus päättyy ---

Ota yv:nä minuun yhteyttä niin saat puh,nro:n ja soitat minulle niin kerron miten mittaat, niin ei tule hukkareissua. Thumb
Kuva on tuunatusta pannusta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View