Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
Webasto savuttaa
-------:
Testerillä olisi helpoin selvittää, Suuntaan antamalla testauksella. Tämän jälkeen puretaan, jos on aihetta. Jos on ollut lyhyttä ajoa ja weba käynistyy ja on hetken käynnisä ja sitten sammuu, niin kyllä sillä on taipumus karstottua. Liekkivalvonta piiri nuissa tuppaa hajojamaan kortilta, sen saa kolvia ja yhden osan vaihtamalla kuntoon.. Thumb
Itse lähtisin läppärin kanssa liikenteeseen ja katsoisisin ett kaik on ok koneella ja sen jälkeen purku. Weba ohjelma on ilimainen ja adapterikaapelin tein itse omaan auton testi vag-kkl kaapeliin.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 12.11.2012 kello on 10:10 ---Testerillä olisi helpoin selvittää, Suuntaan antamalla testauksella. Tämän jälkeen puretaan, jos on aihetta. Jos on ollut lyhyttä ajoa ja weba käynistyy ja on hetken käynnisä ja sitten sammuu, niin kyllä sillä on taipumus karstottua. Liekkivalvonta piiri nuissa tuppaa hajojamaan kortilta, sen saa kolvia ja yhden osan vaihtamalla kuntoon.. Thumb
Itse lähtisin läppärin kanssa liikenteeseen ja katsoisisin ett kaik on ok koneella ja sen jälkeen purku. Weba ohjelma on ilimainen ja adapterikaapelin tein itse omaan auton testi vag-kkl kaapeliin.
--- Lainaus päättyy ---
onhan noi testi ohjelmat iha hyvvii, mutt mun mielest sill ei oo käyttöö sillon ku webasto toimii muuten ja vain savuttaa.. sitä vikaa mikä johtuu joko karstottumisesta tai höyrystimen huonosta kunnosta (mikä aiheuttaa karstottumista) ei pysty läppärillä korjaan eikä myöskään näe höyrystimen kuntoa..
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 12.11.2012 kello on 10:22 ---onhan noi testi ohjelmat iha hyvvii, mutt mun mielest sill ei oo käyttöö sillon ku webasto toimii muuten ja vain savuttaa.. sitä vikaa mikä johtuu joko karstottumisesta tai höyrystimen huonosta kunnosta (mikä aiheuttaa karstottumista) ei pysty läppärillä korjaan eikä myöskään näe höyrystimen kuntoa..
--- Lainaus päättyy ---
Juu samaa mieltä oon.. Mut jos on laiska ja haluaa kokeilla helpoimalla tavalla.. Yks huolto mies otti weban vesipumpusta kiinni ja sano että pistä päälle..... Vesipumppu rikki. Eipäs ollut vesi pumppu vaan kortti vika. Tuo weba minkä korjasin oli poksi vika. Väliin toimi ihan ok. Vika päälle nollaattiin sulakke irti käyttämällä. Väliin savutti ja pelas pitkään hirmu hyvin ja taas lopetti toimintansa. En tiedä miten nuissa testiohjelman arvoissa näkyy rikkinäinen höyrystimen huono kunto. Näkemättä muutenki on hyvin hankala mennä sanomaan..
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 12.11.2012 kello on 10:31 ---Juu samaa mieltä oon.. Mut jos on laiska ja haluaa kokeilla helpoimalla tavalla.. Yks huolto mies otti weban vesipumpusta kiinni ja sano että pistä päälle..... Vesipumppu rikki. Eipäs ollut vesi pumppu vaan kortti vika. Tuo weba minkä korjasin oli poksi vika. Väliin toimi ihan ok. Vika päälle nollaattiin sulakke irti käyttämällä. Väliin savutti ja pelas pitkään hirmu hyvin ja taas lopetti toimintansa. En tiedä miten nuissa testiohjelman arvoissa näkyy rikkinäinen höyrystimen huono kunto. Näkemättä muutenki on hyvin hankala mennä sanomaan..
--- Lainaus päättyy ---
Vaikeetahan se on , joten täytyy vain luottaa aloittajan vikakertomukseen ja pyrkiä auttamaan näin kirjottelemalla niin paljonkun voi. Ja jos alottajalla ois kykyjä ja haluja käyttää eka testerissä luulen ett kysymys olisi muotoitu hieman eri tavalla mutt nää on vaa taas mun mielipiteitä..
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 12.11.2012 kello on 10:38 ---Vaikeetahan se on , joten täytyy vain luottaa aloittajan vikakertomukseen ja pyrkiä auttamaan näin kirjottelemalla niin paljonkun voi. Ja jos alottajalla ois kykyjä ja haluja käyttää eka testerissä luulen ett kysymys olisi muotoitu hieman eri tavalla mutt nää on vaa taas mun mielipiteitä..
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb Näin se on, ja eii oo yhtään huonoja, vaan hyviä! Jostakin se on lähettävä. 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta