Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Alumiinipullot
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 11.05.2014 kello on 10:32 ---Kylllä varmaan. Mutta minulla on muutakin tekemistä kuin plaraa pulloja, huonolla tuurilla vielä paikasta toiseen juosten. Mieluimmin makaan , syljen kattoon ja väistelen alastulevia.
--- Lainaus päättyy ---
--- Off-Topic: ---Kattoon syljeskelyllä on ainakin se hyvä puoli, että saa aina omansa takaisin... :)
LMC ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 10.05.2014 kello on 21:20 ---Mä en nyt tiedä, jos lähden kuusamosta hakemaan niitä kahta/kolmea vuosittaista pulloa. Luulen kalliimmaksi tulevan.
Taas jos täältä etsin sen 20€ teräspullon. Siihen nähden tuhlaan 6-9 € vuodessa käyttämällä alupulloja :o
Näitä nyt käyttää ne ketkä tarvitsee.
--- Lainaus päättyy ---
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Tuuski nii tarjoon kahvit, teräspullokaasulla tietty keitettynä ;D ;D :laugh:
Tosin emmääkää lähtis hakee alupulloja ivalosta tai turusta, ja ABCn liikennemyymälää en käytä, on meinaa akikessa nii sikakallis talo! :(
Alan:
Tässä ketjussa voi keskustella alumiinipulloista ja siihen liittyvästä, höpinät muualle.
LMC ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.05.2014 kello on 10:40 ---Tässä ketjussa voi keskustella alumiinipulloista ja siihen liittyvästä, höpinät muualle.
--- Lainaus päättyy ---
Pitäähä ny pikkasen huumoriakin viljellä! Ei nii ahasmielistä porukkaa voi ollakkaa notta ei sitä sietäs asian sekahan :)
99:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC ukko - 12.05.2014 kello on 15:35 ---Pitäähä ny pikkasen huumoriakin viljellä! Ei nii ahasmielistä porukkaa voi ollakkaa notta ei sitä sietäs asian sekahan :)
--- Lainaus päättyy ---
Tekniikkapuolen keskutelut on tarkoitettu vain asiakeskusteluille, joten vähänkään pidemmät höpinät ohjataan niille soveltuville alueille.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta