Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Juoppoja?

<< < (16/22) > >>

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekka -  9.11.2012     kello on 22:32 ---Mua ei noi toisten juomiset paljoo häiritse, mutta koetan aina laittautua vähän syrjemälle kun en jaksa keskustella näiden ihmettekijöiden kanssa siitä, paljonko mun auto vie bensaa vaunua vetäessä.

En ymmärrä mitä se kenellekään kuuluu, paljonko bensaa kuluu.

--- Lainaus päättyy ---
Ja mun autoki on viell juoppo, tiisselii mnee 18 vaunun kans...

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 -  9.11.2012     kello on 23:00 ---Ja mun autoki on viell juoppo, tiisselii mnee 18 vaunun kans...

--- Lainaus päättyy ---
:D :D :D :D :D

Pitäiskö ne juopot autot sijoittaa johonkin syrjemmälle kenttää..

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 -  9.11.2012     kello on 22:23 ---Oikeesti toi juopon määritelmä on aika vaikee..

--- Lainaus päättyy ---

Niin on.

Olen selitellyt sen itelle niin, jotta kun krapulatta selviän muutamaa tai paria harvaa aamua lukuunottamatta vuodessa ja useimmiten ei ole sellaisesta edes vaaraa, niin en ole.

Eräs viisas mies aikanaan sanoi, jotta juopon raja on krapularyypyissä. Tuostakin selviän aika hyvin, kokeillut olen, jotta en niitä tarvitte.

Juoppo on ainakin se, joka aiheuttaa juomisellaan häiriötä muille, normaalilla sietokyvyllä varustetuille ihmisille. Arvostelijoina toimikoot läheiset ja vaikkapa naapurit alueilla.

Toinen voisi olla se, jo mainittu, että juoppo ei ole jos ei tarvi juomisiaan selitellä.  ;D

...

"Juominen" loppu tunti sitten ja nyt lähen unille.  8)

Duster:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekka -  9.11.2012     kello on 22:32 ---Mua ei noi toisten juomiset paljoo häiritse, mutta koetan aina laittautua vähän syrjemälle kun en jaksa keskustella näiden ihmettekijöiden kanssa siitä, paljonko mun auto vie bensaa vaunua vetäessä.

--- Lainaus päättyy ---

Mää oon noille kyselijöille vastannu, kaik mitä tankkiin menee, sen se vie ;) :laugh: :laugh:

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus päättyy ---

No, paljonko sitä kuluu, kysyn näin selvin päin. Fiiliskuka kuluttaa kiisseliä noin 12 litraa.   ;D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View