Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Juoppoja?
winemaker:
Jou Allu, mutta onhan se tawatonta, että korvatulppia tarttee kaivella saadakseen unta.
Ollesani isäntävuorossa, tapanani on kierrellä alueella hiljaisuuden jälkeen n. 1/2 h isäntäliivit päälllä, sillee hissunkissun ja pyöräillen näkyvästi.
Kummasti myöhäisempiä keskustelijoita lämmittää ajatus!
;)
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 9.11.2012 kello on 10:51 --- Tässä taas yksi syy puskaparkkiin !! :D
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb Thumb
Vaan mikä kumma siinä on kun tuolla puskassakaan ei aina tahdo päästä noista tissuttelijoista eroon ::)
Noh pelkästään rouvan kanssa ne pienen ottajat eivät ole kovin haitoilla. Mutta annas olla jos olen sopivan kalakaverin kanssa reissussa niin silloin niitä hylsyjä saattaa tulla jo viikon session aikana pienen sisällissodan verran :o
Duster:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 9.11.2012 kello on 10:51 --- Tässä taas yksi syy puskaparkkiin !! :D
--- Lainaus päättyy ---
Olet oikias, puskaparkin voittanutta ei ole....varsinkin hieman syrjemmässä olevat puskaparkit ovat ihanan rauhallisia Thumb
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 9.11.2012 kello on 11:18 --- Thumb Thumb Thumb
Vaan mikä kumma siinä on kun tuolla puskassakaan ei aina tahdo päästä noista tissuttelijoista eroon ::)
Noh pelkästään rouvan kanssa ne pienen ottajat eivät ole kovin haitoilla. Mutta annas olla jos olen sopivan kalakaverin kanssa reissussa niin silloin niitä hylsyjä saattaa tulla jo viikon session aikana pienen sisällissodan verran :o
--- Lainaus päättyy ---
No,,Ei se haittaa,jos ne ei ole "rähinäjuomia",yleensä puskissa ollaan kavereiden kanssa,silloin on eri meininki,kuin tuntemattomien kanssa,hauskaa seurustelua voi ystävien kanssa harrastaa myös juomien kanssa !!! :) :)
massimo:
Mihin me tässä keskustelussa taas päästään! Viina on viisasten juoma ;D Sitä voi ottaa fiksustikkin. Alan tuossa kirjoitti, että ei ole tavannut sfc-alueilla juurikaan kännääjiä. Meillä taas on toisenlainen kokemus. Mitä enemmän pitempiaikaisia asukkaita ja mitä paksumpi on se vihreä massa vaunun katolla, kun ei olla vaunua liikuteltu vuosikausiin, niin sellailsilla kulmilla riittää örinää.
Älkää nyt ottako itteenne. Tämä on vain minun mielipiteeni ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta