Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Juoppoja?

<< < (6/22) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  8.11.2012     kello on 14:52 ---
Villapaidat ukoilla hartioilla, akkaväellä aurinkolasit otsalla, golfbägi takatallissa.  :-[

--- Lainaus päättyy ---

Niin, ja kun muilla on lämpimästi vaatetta iltaa istua, niin tatuoinnit pitää näkyä vaikka palelisi. Ja auton rekkari pitää olla se muutaman tonnin, lyhennys jostakin juppimaisesta.               ...Tuo aurinkolasit otsalla, ei ollut minun huomioima piirre.  ;)

Vesseli:
Osaavat ne muuallakin. Unkarissa Balaton-järven rannalla oli naapureina saksalaisia pilvin pimein. Kutsuivat seuraan, kun näkivät, että olemme suomalaisia. Sakemannien riemua, rattoa ja laulua kesti aamuneljään. Iltaa/yötä ei voi parhaalla tahdollakaan sanoa hiljaiseksi, mutta eivät toiset leiriytyjät, joiden autoissa oli enimmäkseen DDR, tulleet valittamaan.

remppa:
Keväällä käväisin yhdellä leirintäalueella lauantaina jääkaappia korjailemassa. Paikalle kun saavuin noin puoleltapäivin niin viiniähän siellä lipiteltiin:) Mutta mitä sitten.. ei se mua haitannut vaikka välillä oli 10 ihmistä seuraamassa työskentelyäni:) Harmittamaan vain jäi että ois pitänyt olla kuski mukana niin ois voinut jäädä istuskelemaan pidemmäksiä aikaa:)

sipu:
meitillä on sellanen tapa
että leiripaikalla menään sinne viimiseen kulmaan
ja aina on rauhallista ollut
niin ja itse juon muumimukista tai muusta lasista
kaikki nesteet paitsi saunassa saatan juoda nallen suoraan tölkistä..

olen sitä mieltä että antaa kaikkien kukkien kukia vaan
ja onhan karavaanari kaikkien kaveri  Thumb
ei minua haittaa ottaako joku jotain tai ei ota
mut se  haittais jos mennään nenä kohti taivasta eikä sanota päivää tai muuta
jos satun tervehtimään ,mutta sellaiseen en ole koskaan vielä törmännyt
vaan aina on tullut  iloisia tervehdyksiä  Thumb
enkä muutenkaan kyttää siellä enkä muuallakaan muiden tekemisiä turpa rullalla   
omassani kun on ihan tarpeeksi ihmeteltävää  ;D ::)

ihaa:
Me taas etsitään alueella paikka josta on näköyhteys lasten leikkipaikalle ja silloin en jaksa ymmärtää karavaanareita jotka lipittävät juomiaan markiisin/etuteltan alla aamuyön tunneille asti.

Juokoot mun puolesta kunhan se tapahtuu sivistyneesti varsinkin lasten läheisyydessä, omalle terveydellehän saa tehdä mitä vaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View