Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Juoppoja?

<< < (21/22) > >>

massimo:
Ei oo Lapin Kullan voittanutta  Thumb

Vesseli:

--- Lainaus käyttäjältä: massimo - 10.11.2012     kello on 23:07 ---Ei oo Lapin Kullan voittanutta  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Komppaan! Monta muuta merkkiä olen kokeillut, mutta aina palannut kotiin. Olviin en koske, mutta Koffia ja Karhua voin ottaa, jos oikeaa ei ole tarjolla. Ennen oli ennen, kun oli Aura, jonka valmistus lopetettiin, kun "ei ollut kysyntää". Ei tietenkään ollut, kun hyllyt olivat aina tyhjät.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: massimo - 10.11.2012     kello on 23:07 ---Ei oo Lapin Kullan voittanutta  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Eihän sitä ole enää olemassakaan, sehän on 'Keravan Kultaa' nykyään...    >:(

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 11.11.2012     kello on 20:42 ---Eihän sitä ole enää olemassakaan, sehän on 'Keravan Kultaa' nykyään...    >:(

--- Lainaus päättyy ---

Ennen oli "tunturipurojen raikkautta" kun oli puhdistettua torniojoen vettä - nykyään se raikkaus lienee keravanjoesta???

Alan:
Jos palataan asiaan... luinko oikein sen lehden jutun, jotta joillakin alueilla hyväksytään saunakaljat pukuhuoneessa ja muuten ei saisi naukkailla kun hyvä jos omassa kulkineessa?

Onhan kumma. Ite jos olen mennyt grillikodalle tai vastaavalle SFC -alueella niin johan on varma, että mulla on olut tai kaksi mukana.Varovasti ne nautiskelen, en esittele ja siivoan jälkeni tölkki kerrallaan. Ei ole huomautettu, ja jos huomautetaan jatkossa niin lasken juoman Höpön tapaan lasiin tai vaikkapa isoon läpinäkymättömään muovimukiin. Auton markiisin alla ihan varmaan otan sen yhden tai kolme.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View