Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut Tomppa35 01 Nov 2012
  • #2 kirjoittanut relluttelija 01 Nov 2012
  • Paraneeko se nyt tuosta :D
  • #3 kirjoittanut Tomppa35 01 Nov 2012
  • En tiedä mutta vaihteluhan virkistää...nyt tuosta ensikevääksi uusi kuuma business idea...jos munkin Hobbyn joku kävis muuttamassa Adriaksi :-)
  • #4 kirjoittanut Topelius 01 Nov 2012

  • Aika ammattimista touhua kyllä.  Aika hyvin on tullimiehet toimineet :D

  • #5 kirjoittanut Ossi66 01 Nov 2012
  • Onhan tuota aikas vaikea tunnistaa alkuperäiseksi, jos alustan merkkikin vaihtuu toiseksi.
  • #6 kirjoittanut Duster 01 Nov 2012
  • Aikas hurja juttu, mut hyvin on tulli toiminnu Thumb
  • #7 kirjoittanut 0yxxy0 01 Nov 2012
  • Onko niissä kaikistellen muuta eroa kuin logo. Fiat, Sitikka ja Pösö. Alustan osatkin ainakin osittain identtisiä.
  • #8 kirjoittanut vesako 01 Nov 2012
  • Yrittelijästä porukkaa. >:(
  • #9 kirjoittanut Komissarov 02 Nov 2012
  • Onko niissä kaikistellen muuta eroa kuin logo. Fiat, Sitikka ja Pösö.
    Ei mitään eroa. Robottivaihteisto lienee kuitenkin ollut tarjolla Sevelin kolmikosta vain Fiat-merkkisiin..? Minä voisin silti tehdä tuolle omalle Ducatolle saman kuin nuo rosvot, tosin Citroënin merkeillä ja ratinkeskiöllä toteutettuna. Tuota Citroënharrastusta kun on takana enemmän tai vähemmän jo vuosia... Tuon vaihteiston takia kuitenkin päädyin Jumperin sijaan Ducatoon.  ;D
  • #10 kirjoittanut Aakku 02 Nov 2012
  • Minä voisin silti tehdä tuolle omalle Ducatolle saman kuin nuo rosvot, tosin Citroënin merkeillä ja ratinkeskiöllä toteutettuna.
    Kui mä jotenki arvasin..  :D
    Itse olen peittänyt Fiatin logon ämpärin kokoisten lisävalojen taakse. Tää Citroën harrastus kun on välillä vähän niinku rasite.
  • #11 kirjoittanut Vesseli 02 Nov 2012
  • Onko niissä kaikistellen muuta eroa kuin logo. Fiat, Sitikka ja Pösö. Alustan osatkin ainakin osittain identtisiä.
    Yriittäjyys kunniaan! Kaikkia ne keksii.

    Ainakin Fiat ja Pösö ovat identtisiä. Olen huollattanut 20 v Ducaton Pösö-huollossa. Meni kerran vetoakseli ja Sitikalla olisi ollut halvin, mutta olisi pitänyt tietää alustan numero, kun oli niin monta versiota. Pösön akseli kävi ja oli silloin paljon halvempi kuin Fiatilla.
  • #12 kirjoittanut Aakku 03 Nov 2012
  • No ensi vuonna pikku Sevel (Scudo) naamioidaan sitten ihan virallisestikin Toyotaksi. Mahtaakohan arvostus nousta etumerkistä..  ;D
    Myydään vielä ihan uutena mallina, vaikka on ollut jo markkinoilla vuodesta 2007.
  • #13 kirjoittanut K.E.V 03 Nov 2012
  • Toy otana se on uus  Thumb
  • #14 kirjoittanut 88k5 03 Nov 2012
  • Eikä kaikki Fiatit ole alkujaan italiaanoja  :laugh:  Thumb
  • #15 kirjoittanut K.E.V 03 Nov 2012
  • Eipä, tuolla saapasmaassa esim FIAT pikkumaasturi muistutti erehdyttävästi Suxuki 4x4 mallia. Tehtiinhän yhtä Harley Davidsoniakin italiassa. Oli 2 tahtinen pikkupyörä.
Sivuja:
Toiminto