Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Lopultakin kalusto uusiksi.
Turhan Höpöttäjä:
Kun hankkeet on minulla reilut kolme tonnia ja emännällä reilut kaksi ja puoli tonnia. Nyt laitetaan kalusto uusiksi ja käymme vielä ulkomaillakin. ...Jess. ;D Thumb
Emäntä pukkaa kylkeen: Alahan herätä kohta tulee päivän sää. ::) ::)
Voi helevatan, helevatta. Kuulin unen läpi uutisia, ja että nuo tulot onkin keskivertotuloja. ... Ei meidän. ...Mennä köttyytetään kuin ennenkin. :-[ :-[
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 1.11.2012 kello on 08:59 ---
Voi helevatan, helevatta. Kuulin unen läpi uutisia, ja että nuo tulot onkin keskivertotuloja. ... Ei meidän. ...Mennä köttyytetään kuin ennenkin. :-[ :-[
--- Lainaus päättyy ---
Oliko puhetta keski tuloista eläkeläisillä..kiin nostaa näin eläkeläisenä että kuin muut pärjää, kun meikä eläkkeellä ei taho pärjätä, kaikki ylimääräiset tyhjät pullot tulee kerättyä talteen.
retkeilijä:
Joo, kun tulot ja menot on yhtäsuuret sillon pärjää. Ja kun elää kohtuudella voi kalustoakin uusia.
Viime kesänä hankittiin vaimolle uusi lehtiharava ja minulle kirves :)
Nyt jo kolme fiskars-kirvestä.
Tienes-linkki http://yle.fi/uutiset/nain_moni_tienaa_vahemman_kuin_sina_-_kokeile_itse/6358393
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 1.11.2012 kello on 09:17 ---
Viime kesänä hankittiin vaimolle uusi lehtiharava ja minulle kirves :)
Nyt jo kolme fiskars-kirvestä.
--- Lainaus päättyy ---
Tosimiehellä pitää olla erilaisia kirveitä. Minä kun en ole päässyt keskiansioihin, ei ole kuin kaksi Fiskars-kirvestä (niitä muovi vartisia). Yksi aivan pieni retkikirves, toinen se vähän isompi, josta rälläköin hieman terästä pois. Kulkee kevyemmin heikko kuntoisen repussa. Muut kirveet on niitä ikivanhoja, oiskohan Bilnäs tehnyt ne joskus -40 luvulla. ...Eihän siinä mittään, meikäläinen ei kun, RALLATTAA. Thumb ;D
P.S. Olisin minäkin ostanut emännälle haravan, mutta kun hän ei sitä tarvitse. Meillä ei haravoida. ;)
Naussi:
Jos kalusto ihan uutta, ei siis käytettyä uutta. Häviää hommasta vähän hohtoa. Alkaa kalustoaan liikaa suojelmaan ja rentous katoaa. Näin ainakin mulle on käynyt.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta