Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
kummalla on lämmitys edullisempaa sähkö vs kaasu
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: vetor - 31.10.2012 kello on 13:40 ---Kai jotakin täytyy maksaa kätevyydestä ja mukavuudesta. Ei se kaasupullon nostelu mieltäylentävää ole sateessa, kurassa tai hangessa + pimeässä. Ja kuinkahan kaukaa se pitää hakea? Töpseli vaunun seinään, ehdotan minä. Kunnon pakkasilla saa ihan varmasti voimistella tarpeekseen kaasupullojen kanssa.
--- Lainaus päättyy ---
Mun miälets iha helppoo hommaa..huutaa vaan isännälle et miks tääl on näin hemmetin kylmä???? ;D ..ei vaan..sen kerran ko oon tänä syssynä menny yksin vaunulle niin eik ekaks ei tullu kaasuu-> loppu, sit ei toiminu sähköt >:( -> oli pien tulva pamauttanu sulakkeen ales->etsiin sitten sähkötolpan avainta->löyty..alko olee jo tappi ottas ku pimeessä ilman taskulampunvaloa siel etulootas veuhtas :P
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 31.10.2012 kello on 17:40 ---Mun miälets iha helppoo hommaa..huutaa vaan isännälle et miks tääl on näin hemmetin kylmä???? ;D ..ei vaan..sen kerran ko oon tänä syssynä menny yksin vaunulle niin eik ekaks ei tullu kaasuu-> loppu, sit ei toiminu sähköt >:( -> oli pien tulva pamauttanu sulakkeen ales->etsiin sitten sähkötolpan avainta->löyty..alko olee jo tappi ottas ku pimeessä ilman taskulampunvaloa siel etulootas veuhtas :P
--- Lainaus päättyy ---
Se on tärkeä, että on hälytys kaasun loppumisesta. Ei ole mukava lähteä kaasupullon vaihtoon, kun on jo valmiiksi kylmä. :)
matson1:
Mulla on tässä tuo truma duo controll, eli siitä näkee auton sisällä kumpi pullo on menossa, eli kun vihree valo palaa, niin eka pullo menos ja kun se vaihtaa toiselle pullolle niin syttyy punainen valo, se on aika kätevä1ni näkee millon pullo on tyhjä.... Thumb Thumb Thumb Thumb
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: matson1 - 31.10.2012 kello on 18:27 ---Mulla on tässä tuo truma duo controll, eli siitä näkee auton sisällä kumpi pullo on menossa, eli kun vihree valo palaa, niin eka pullo menos ja kun se vaihtaa toiselle pullolle niin syttyy punainen valo, se on aika kätevä1ni näkee millon pullo on tyhjä.... Thumb Thumb Thumb Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Joo se on hyvä peli, hieman tyyris, pulska 150 euroa. :)
matson1:
Tyyris se on, mut onneksi se oli valmiina :):):)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta