Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
kummalla on lämmitys edullisempaa sähkö vs kaasu
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: matson1 - 4.11.2012 kello on 20:07 ---Kehuin tuossa aiemmon tuota pullon vaihtajaa että se toimii loistavasti....no seuraavana yönä heräsin kun lämpö oli 16 ja kaasu oli loppu
--- Lainaus päättyy ---
Sekö pullon vaihtaja ei vaihdakkaan tyhjää pulloa täyteen. Itte pitää nostaa kyytiin. Thumbd
Vesseli:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 4.11.2012 kello on 20:43 --- Sekö pullon vaihtaja ei vaihdakkaan tyhjää pulloa täyteen. Itte pitää nostaa kyytiin. Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Tekniikassa on vielä hiukan kehitettävää. Ei riitä, että itte nostaa kyytiin, vaan se pullo täytyy ensin hakea kaupasta. Olen aikaisemmin sanonut, että ei se "vaihtaja" mitään vaihda. Se vain kertoo, että pullo on vaihtunut.
matson1:
Tekniikka on hyvä kun näkee auton sisältä että vaihtaja on vaihtanut toiselle pullolle, mutta muistia pitää kehittää että muistaa heti vaihtaa sen tyhjän pullon......mielest äni laite on oiva peli, sehäh harjoittaa samalla muistia tai ainakin pitäs
No vielähän se punanen valokin muistuttaa että pullo on vaihtamatta, itseä tässä pitää syyttää eikä laitetta.....
Vesseli:
Samaa mieltä. Sisänäyttö on jo kolmannessa autossa eikä ole kertaakaan tarvinnut herätä yöllä pullon vaihtoon.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 4.11.2012 kello on 22:39 --- eikä ole kertaakaan tarvinnut herätä yöllä pullon vaihtoon.
--- Lainaus päättyy ---
Itse olen joutunut yöllä pullon vaihtoon kolme kertaa ja kaikki samalla kertaa (ensimmäisen, viimeisen ja ainoan kerran ;D ).
Eli jos tuntuu että kaasu on vähissä, niin vaihdan jo illalla täyteen pulloon ja aamulla takaisin ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta