Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Italiaan 250cm leveän vaunun kanssa?

<< < (3/7) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: eliimata - 29.10.2012     kello on 07:57 ---Jossakin lähteessä oli tieto että Italiassa vaunun max leveys 230cm. Onko näin että Italiaan ei ole asiaa 250cm leveän vaunun kanssa? Onko kenelläkään kokemusta asiassa?

--- Lainaus päättyy ---

Jos reitti menee Sveitsin kautta, niin kannattaa tarkastaa senkin sallitut mitat. Ainakin vuonna joku/joskus piti maksaa ylimenevästä leveydestä ja oli jokin leveysrajoitus. Mutta siitä on aikaa, että en tiedä tätä päivää, enkä etsi näin hitaan yhteyden takaa.

K.E.V:
Enpä tiijä, ei nuo sielläkään ole ikinä udelleet. Strategisia mittoja nääs , pisin millä olin siellä aisan päästä reilu 9 metriä ja levein 254  ::)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 29.10.2012     kello on 19:46 ---Kuvat ovat epäuskoisia varten, kaikki näkee kun kokee, tai sit toistepäin. Tuo paikka on Windermeren lähellä ,järviseudulla. Teremennoo tutustumaan  :-* :-* :-*

--- Lainaus päättyy ---

Kaunis kuva.   :laugh:  Ei se silti lisää uskoa, merkit kun ovat useimmiten mitä sattuu. Saanan portaiden keskinousu on n. 30%, eikä tulisi mieleenkään ajaa sellaista nousua ainakaan vajaavetoisella. Seuraava joka poikkeaa Side Gates'illa, voisi toimittaa GPS dataa.

99:
Muistaako kukaan paljonko jyrkin nousu on Ukonjärven näköalakahvilaan?

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 29.10.2012     kello on 21:46 --- Seuraava joka poikkeaa Side Gates'illa, voisi toimittaa GPS dataa.

--- Lainaus päättyy ---

Saattaa mennä tällä foorumilla muutama vuosi siihen, että joku eksyy samaan paikkaan. Mitä minä olen matkakertomuksia lueskellut, niin harva uskaltautuu britteihin, saati juuri tuonne. Ja luuletko, että joku tosiaan käy testaamassa tuon tien vaunu perässä tai edes matkailuautolla?  ;D

Ihan sama, onko 30% vai 28% ja kuinka pitkällä matkalla. Tuollainen ränni ei muutenkaan näytä kivalta, siis kulkineella.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View