Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

ATK-Aihe kyssäri Win Vistasta!

<< < (10/21) > >>

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 30.10.2012     kello on 23:44 ---Nuo mitään hitaita ole, kunhan vaihtaa kunnon käyttiksen siihen (vai onko muka 45s käynnistyksestä nettiin ja takas sammuksiin hidas?). Ja marketista ei todellakaan saa parempia, ainoastaan hitaita muovihärpäkkeitä joiden kestävyys on mitä on.

--- Lainaus päättyy ---

Juu puhuinkin windowsista, enkä ubuntusta.. Voin olla väärässä, mut mitä kerroin ei ollut henk koht kellekkään, vaan minun kokemukeni 4v ajalta ja on ollut jo kolme kappaletta näitä..

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 30.10.2012     kello on 23:44 ---Nuo mitään hitaita ole, kunhan vaihtaa kunnon käyttiksen siihen (vai onko muka 45s käynnistyksestä nettiin ja takas sammuksiin hidas?). Ja marketista ei todellakaan saa parempia, ainoastaan hitaita muovihärpäkkeitä joiden kestävyys on mitä on.

--- Lainaus päättyy ---

Juu, siellä on varmaan atk vastaavana teinix , joka haluaa vain kiiltoa ja paljon vilkkuvia valoja. Tarkoittaneekohan niitä samoja mitä Acer ja HP Pavillion DV:t rytmikkäästi vilkuttaa kun emolevy kajahtaa.  ;D :o Tiedän useita isoja mitkä ei käytä muuta kuin Dell:ä ja Lenovoa yrityskoneina. Syynä atk-vastaavan mukaan vähäinen huollon tarve.

Lisäksi ei kai koneen nopeus ole se miten nopeasti se käynnistyy ja sammuu (vetskarin avaamisesta sen sulkemiseen suorituksen jälkeen) Se on ihan muuta, eri laitteet avautuu erilailla riippuen paljonko siellä on avattavia ohjelmia ja jotkin ohjelmat aukeaa palvelimelta koneen käynnistyksen yhteydessä. Tuo WIN8 aukeaa aika vikkelästi, minulle se on sama koska jaksan odottaa vaikka 10 sekuntia pitempään kuin vaikkapa Ubuntua käyttäessäni.

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 31.10.2012     kello on 07:59 ---Juu, siellä on varmaan atk vastaavana teinix , joka haluaa vain kiiltoa ja paljon vilkkuvia valoja. Tarkoittaneekohan niitä samoja mitä Acer ja HP Pavillion DV:t rytmikkäästi vilkuttaa kun emolevy kajahtaa.  ;D :o Tiedän useita isoja mitkä ei käytä muuta kuin Dell:ä ja Lenovoa yrityskoneina. Syynä atk-vastaavan mukaan vähäinen huollon tarve.

--- Lainaus päättyy ---

Sori eipä varmaan abaut 32 vuotias enää mikään teini mun tietojeni mukaan oo, vaan parhaassa työ iässä, näin vanhemmat sannoo.. Kajahti tästä mun 400 eka emo sitten meni kerran kovo ja oli siellä pari uutakin miss oli menny kovoja..  ;) Vissiin meille nämä huonoimmat ja hitaimmat yksilöt on sattunut.  Thumb

K.E.V:
Kovalevyjen hajoaminen ei ole sen laitteen vika. Niitä menee aina joskus oli sitten laite mikä tahansa. Sopiva kolahdus usein auttaa asiaa. Eikä ne ole sidottu laitevalmistajaan, vaan on sekaisin. Yhdessä välissä oli "erään merkkisissä" kovalevyissä huomattava määrä vikoja , vaihtelin itsekin niitä urakalla ja lähetin RMA:n kera valmistajalle.

Tuo "Teinix" oli nyt lähinnä huuli, olisi pitänyt laittaa 88 kpl "joke"-merkkiä niin olisi mennyt paremmin läpi......

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 31.10.2012     kello on 08:04 --- Kajahti tästä mun 400 eka emo sitten meni kerran kovo ja oli siellä pari uutakin miss oli menny kovoja.. 

--- Lainaus päättyy ---

Kovalevyt on bulkkikamaa, ts. kaikki merkit "käyttävät samoja".  Emolevyn taas saa rikki kun altistaa sen kosteudelle, ja ehkä T-sarjalaiset ovat herkempiä kondensoituvalle vedelle, koska niissä ei ole muovirunkoa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View