Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

ATK-Aihe kyssäri Win Vistasta!

<< < (8/21) > >>

Jushi69:
Tässä minun Asuksessani on jännä linux pohjainen Express Gate jolla pääsee nettiin n.7 sekunnissa kun kone on sammuksissa ja laitat sen käyntiin ???.

ihaa:
Tuon tapainen "pikanetti" on myös Sonyn Vaiossa, meillä se kun on poikien koneena tuo ominaisuus jäänyt vähälle käytölle.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 29.10.2012     kello on 22:28 ---Onko nopeampi kuin tämän T400:sen Ubuntu?  ;D

--- Lainaus päättyy ---
En ole vertaillut. Mulla P8600 kivi , 8 gigaa muistia , 256 ssd ja Radeon näyttis tiukkaresosella paneelilla. En ehtinyt illalla tutkia Win8:a enempää kun menin sänkyyn lukemaan. Kahellaan miltä näyttää  ;D

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 29.10.2012     kello on 22:15 ---Tässä netissä juuri Lenovo T400 koneella ja win 8 käyttiksellä. Sain juuri asennettua, toimii kuin salama ;D

--- Lainaus päättyy ---

Saako siihen kasiin entisen näköisen työpöydän?

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 30.10.2012     kello on 07:47 ---En ole vertaillut. Mulla P8600 kivi , 8 gigaa muistia , 256 ssd ja Radeon näyttis tiukkaresosella paneelilla. En ehtinyt illalla tutkia Win8:a enempää kun menin sänkyyn lukemaan. Kahellaan miltä näyttää  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Joo, tuo oma T400 on kaikilta osin huomattavasti vaatimatttomampi.
Joten siinä onkin hyvä pyörittää Ubuntua, se kun on nopea vaatimattomallakin raudalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View