Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
ATK-Aihe kyssäri Win Vistasta!
Jushi69:
Tässä minun Asuksessani on jännä linux pohjainen Express Gate jolla pääsee nettiin n.7 sekunnissa kun kone on sammuksissa ja laitat sen käyntiin ???.
ihaa:
Tuon tapainen "pikanetti" on myös Sonyn Vaiossa, meillä se kun on poikien koneena tuo ominaisuus jäänyt vähälle käytölle.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 29.10.2012 kello on 22:28 ---Onko nopeampi kuin tämän T400:sen Ubuntu? ;D
--- Lainaus päättyy ---
En ole vertaillut. Mulla P8600 kivi , 8 gigaa muistia , 256 ssd ja Radeon näyttis tiukkaresosella paneelilla. En ehtinyt illalla tutkia Win8:a enempää kun menin sänkyyn lukemaan. Kahellaan miltä näyttää ;D
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 29.10.2012 kello on 22:15 ---Tässä netissä juuri Lenovo T400 koneella ja win 8 käyttiksellä. Sain juuri asennettua, toimii kuin salama ;D
--- Lainaus päättyy ---
Saako siihen kasiin entisen näköisen työpöydän?
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 30.10.2012 kello on 07:47 ---En ole vertaillut. Mulla P8600 kivi , 8 gigaa muistia , 256 ssd ja Radeon näyttis tiukkaresosella paneelilla. En ehtinyt illalla tutkia Win8:a enempää kun menin sänkyyn lukemaan. Kahellaan miltä näyttää ;D
--- Lainaus päättyy ---
Joo, tuo oma T400 on kaikilta osin huomattavasti vaatimatttomampi.
Joten siinä onkin hyvä pyörittää Ubuntua, se kun on nopea vaatimattomallakin raudalla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta