Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Päivittäistavara kaupat Suomessa ja muualla

(1/2) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.10.2012     kello on 17:03 ---Joo, sakut oli yhteissä tuumin natseja, joten kierrettävä on se kansa.

--- Lainaus päättyy ---

Noh noh, eihän sitä sitten pitäisi mennä sakujen kauppaankaan täällä kotimaassa jos nyt tuollaisia ajattelet.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.10.2012     kello on 17:12 ---Noh noh, eihän sitä sitten pitäisi mennä sakujen kauppaankaan täällä kotimaassa jos nyt tuollaisia ajattelet.

--- Lainaus päättyy ---

En todella menekään

ihaa:
No en sen puoleen mene minäkään päivittäisostoksill e mutta olen minä siellä käynyt yleensä kerran kesässä.

Haapaniemen Paroni:
Miks mennä kesällä? Ei ymmärrä :P

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.10.2012     kello on 17:12 ---Noh noh, eihän sitä sitten pitäisi mennä sakujen kauppaankaan täällä kotimaassa jos nyt tuollaisia ajattelet.

--- Lainaus päättyy ---

Toivottavasti tulee joku muukin eurooppalainen ketju, ettei tartte natsikaupassa käydä. Parrein olisi, että jotenkin tuon kahden kotimaisen kartellihomman saisi lopetettua ja tulisi kotimainen lisä.   ...Niin, minä en ole ainut joka hommaa ihmettelee.  ::) Jospa se paljon parjattu EU puutuisi asiaan ja alettais saada kotimaisistakin kaupoista kohtuuhintaistan sapuskaa.  ;)  Immeiset ostaa paljon netistä, mutta nämä kaksi tietää, ettei elintarvikkeiden osto sieltä onnistu.  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View