Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Minne Ulkomaille kesällä 2013
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 27.10.2012 kello on 18:41 ---Min en satavarmaa lähde kesällä mitään ulkomaiden kotkotusruokia syömään Thumbd
Ennemmin pysyn näissä kotoisissa pohjoismaissa ja oon vaikka ite itikoiden ruokana Thumb Thumb Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Silloin kun minulla on mahdollisuus lähteä ulkomaille, niin heidän ruoka ja juoma on tärkeimpiä asioita miksi lähden. Niin, ja juoman takia en mene kulkimella hornimaan kilometreja. Eipä meikäläisen ulkomaan matkoista saakkaan hienoja matkakertomuksia. ;)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 27.10.2012 kello on 17:18 ---Sakut ihan normi kansaa vielä,mutta miks taas vallan kahvassa kiinni EU :o Voi vielä käydä vanhan aikanen :(
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän se natsius vielä sieltä nouse. Onhan he paljon "anteeksi pyytämällä" ottaneet paljon pakolaisia. Mihinkä he kuitenkin luonteestaan pääsee. :)
MatsOnni:
Saksa on matkailuautoilijan kannalta yksi parhaiten toimivia maita. Kauniskin ja monella muulla tavalla mielenkiintoinen, turvallinen jos vähänkään järkeään käyttää. Erittäin paljon muutakin kuin läpiajomaa. Mutta onneksi jokainen voi reissata ihan omien mieltymystensä mukaan. Pelkän menneisyyden takia ei kuitenkaan kannata tuomita nykyisiä saksalaisia, eikä omia mieltymyksiään tarjota ainoana totuutena.
Me on niin monta kertaa oltu menossa Kroatiaan ja edelelleen on menemättä, etten enää sano siitä mitään ennenkuin oon rajan ylittänyt, mutta joskus se tapahtuu.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 27.10.2012 kello on 21:01 --- Mutta onneksi jokainen voi reissata ihan omien mieltymystensä mukaan.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä. :)
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 27.10.2012 kello on 19:14 ---Tapsa, samanlaisia kotkotusruokia niitä on ulukomaillakin. Se on valinnoista kiinni, mitä suuhunsa laittaa.
Itikoitakin sieltä löytyy :D
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä nuo ulkomaanpellejen kotkotukset on nähty Thumbd. Reissanu olen vähän joka puolelle, nuorempana. Liki joka manner on nähty, tai siis ainaski jollailailla koettu. Syöty, juotu ja n..s.ttu..i on. Juu ja heti riittävästi ;)
Vuonna -80-kin kun pääsin armeijan harmaista otin peukalokyydin rekkaan ja sillä Finjettiin. Sitä samaa peukalokyytiä riittikin sitten kolme kk ja 2 päivää ennenkuin kotomaa jälleen näkyi. juu Turkistakin, aihistava paikka, nostin peukaloa lammaslaivaan. Kaverit viittoilivat kannella vain kyytiin ja seuraavaksi löysin itteni Kefaloniasta ::)
Antakaa ny mun vaa mennä sinne Arjeblokin perukoille itikoita ruokkii...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta