Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Minne Ulkomaille kesällä 2013
K.E.V:
Sitten seuraavat tyhjäpostaukset aiheesta muuttaa omaan osioon.
TÄMÄ on matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla ja nuo muut ei ulkomaita koskevat jutut menee vaikka
Kotimaan matkailuosioon tms ;)
Ts kun/jos joku on menossa Raatteentien muistomerkille Lidlin kautta, voi kertoa siellä toisessa kohtaa siitä :-*
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 27.03.2013 kello on 12:37 ---Ei paukuteta henkseleitä "enää" :-X
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on ollut nyt hiukan seesteisempi jakso orgilla niin nyt vasta pisti silmään että....millainen vaunu ja auto sulla mahtaa nykään oikein olla ? :P
Tämä karavaanarius netissä on siinä mielessä erikoinen harrastus että tässä ikäänkuin ujostellaan omien kulkimien esiintuomista.
Mun mielestä olisi parempi jos jokaisen vaunu/auto näkyisi tuossa allekirjoituksessa niin henkilö joka tänne tulee lukemaan harvemmin ja ujostelee kysyä palstalta jotain omaan vaunuun/autoon liittyvää niin saattaisi uskaltaa kysyä joltain yksityisviestin kautta kun huomaa toisella olevan juuri samanlainen vaunu/auto.
Noin muilla foorumeilla toimitaan, esim. moottoripyöräily ja ilmalämpöpumppu foorumeilla.
Suattaapi olla että käyvään Ruottissa, tiiä vaikka samalla Norjassa, mutta iha vuan koukkoomassa. ;D
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.03.2013 kello on 14:05 ---
Tämä karavaanarius netissä on siinä mielessä erikoinen harrastus että tässä ikäänkuin ujostellaan omien kulkimien esiintuomista.
Mun mielestä olisi parempi jos jokaisen vaunu/auto näkyisi tuossa allekirjoituksessa niin henkilö joka tänne tulee lukemaan harvemmin ja ujostelee kysyä palstalta jotain omaan vaunuun/autoon liittyvää niin saattaisi uskaltaa kysyä joltain yksityisviestin kautta kun huomaa toisella olevan juuri samanlainen vaunu/auto.
Noin muilla foorumeilla toimitaan, esim. moottoripyöräily ja ilmalämpöpumppu foorumeilla.
--- Lainaus päättyy ---
Tässäkin asiassa on jyvä, että kukin voi tehdä tavallaan. Jos minulla on kysyttävää kysyn julkisesti ja käytännössä tekniset vempaimet autoissa ja vaunuissa on pitkälti samat merkistä huolimatta.
jatala:
Pysytäänpä sit otsikon aiheessa:
Alkukesästä olisi tarkoitus matkata ulkomaille Suomeen ;D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 27.03.2013 kello on 14:05 ---Sitten seuraavat tyhjäpostaukset aiheesta muuttaa omaan osioon.
TÄMÄ on matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla ja nuo muut ei ulkomaita koskevat jutut menee vaikka
Kotimaan matkailuosioon tms ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tämä oli sen verran hyvä kommentti, että on nyt toteutettu. Jaettu ne viestit, joissa ei ole puhetta ulkomaan matkailusta, vastaavaan ketjuun kotimaan matkailu -osiossa.
Kaikille hyvää matkaa, vei se sitten Algarveen, Raatteen tielle tai johonkin siltä väliltä, ehkä jopa pohjoisemmas. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta