Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Minne Ulkomaille kesällä 2013

<< < (23/28) > >>

kookaburra:
Romanttinen kuva napolilaisen uittoyhtiön aluksesta.  "Myrsky lähestyy,  kaikki ovat vetäytyneet kannen alle ja siellä  kajuuttapoika jakaa rauhoittavasti kaikille laivakorppuja.  Mutta kapteeni,  kapteeni Francesco Schettino,  hän seisoo jykevänä ruorissa,  ollen valmiina jättämään aluksensa ensimäisenä!"   

Alan:
Ei sitä enää laivaan tarvi mennä, jos on Napolin tasalle päässyt. Korkeintaan Messinan salmen ylitte. Minä en niin kova poika ole, että siitä vielä esimerkiksi Kreikkaan huitaisisin.

Tuo Winen kuva on jokseenkin rentouttava; ankeahko laiva ja näkymä, mutta se tarkoittaa sitä, että on lähdetty. Ja tärkeintä on lähteminen, jäiden lähteminen...  ;D

"Masi":
Itämeren vallitsevista tuulen suunnista voisi päätellä että seuraava satama on suomessa

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 27.03.2013     kello on 09:40 ---Itämeren vallitsevista tuulen suunnista voisi päätellä että seuraava satama on suomessa

--- Lainaus päättyy ---
Njaa.. minä päättelisin valon ja varjojen suunnasta, että laiva liikkuu lounasta (ei syötävää  8)) kohden  :laugh:

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.03.2013     kello on 10:59 ---Sinähän taidat olla erilainen nuori, kun kotimaahan. Eihän tuommosta suunnitelmaa viitsisi edes mainita. Etkö nää, että tuommosilla suunnitelmilla ei pääse henkseleitä rämpsyttelemään.  ;D

P.S. Itse arvelin Itä-Suomeen ja Lappiin, elikkä en minäkään pääse hehkuttamaan.   :(

--- Lainaus päättyy ---
Ei mun reilun kolmen viikon kesälomalla viitsi eikä kerkiäkkään minneen kauas lähteäkään. Viron kierroksen siinä saattaisi ehtiä tehdä. Toki tallinnassa pitää kesällä käydä mutta sekin pakulla että saa juomia mukaan. Lokakuun alussa käydään perinteisesti aurinko lomalla Alaniassa. Niin unohtui että käydäänhän me viikottain ulkomailla,Venäjällä tankkaamassa.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View