Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
montako jäsenkorttia sinulla/ teillä on tämän harrastuksen tiimoilta ?
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 8.02.2011 kello on 15:37 ---Korteista en muista, mutta kaksi on niitä SFC-kortteja. Onko sitten paikallisyhdistykse ltä ja matkailu-autoilijoilta korttia, vai ollaanko "vain" jäseniä. ;)
--- Lainaus päättyy ---
jos noin on niin eipä tarvitse sit soitella tuonne yhdistykseenkään ,kun luulin, et ovat vahingos laittaneet kaks eri korttia .. viime vuonna vast liityttiin ma-autoilijoihin , jot nyt ihan uus ihmetyksen aihe ili tämä kortti jutska ... enpä sit ihmettele enään ...kiitokset :)
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 8.02.2011 kello on 14:51 ---tässä vaan ihmettelen , kun saatiin toi sfc -vaanarikortti niin kas kummaa niitä tulikin kaksin kipalein ??? kuulumme kyllä matkailuautoilijoih in sekä turunkaravaanareihi n onkohan ne sit just sen takia noin erikseen , muuten ihan samanlaiset mut muutamalla numerolla heitää .... on myöskin tuo lintukortti olikos se nyt pohjoismaiset vaanarit .. tai joku sinne päin ???...elikäs nyt ois sit 3 korttia tähänkin harrastukseen täs taloudes , mut miksei noi kaks Ma -ja caravaankortit vois ol yx ja sama kortti ??? ??? ??? ??? ihmettelee vaan tää punapää blonti ;D ;D ;D ?
--- Lainaus päättyy ---
Onko niisä sama jäsennumero, mutta eri yhdistysn:o. Eli viivan jälkeinen poikkeaa?
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 8.02.2011 kello on 16:38 ---Onko niisä sama jäsennumero, mutta eri yhdistysn:o. Eli viivan jälkeinen poikkeaa?
--- Lainaus päättyy ---
Eikös siinä viivan jälkeen ole perheen
muiden jäsenten no.
Ainakin meillä, Minä olen ihan nolla ja
vaimon kortissa no. 1
Edittiä. sen nollan tai ykkösen jälkeiset kolme
numeroa kertovat yhdistyksen. Ja kaksi viimeistä?
Minun kortissa sopisi syntymävuosi.
JJJ:
Yx vasta..Jos kesällä saisi lisää.
vippe:
Karavankortti se ykköne ko isännäl o se 0 ..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta