Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

montako jäsenkorttia sinulla/ teillä on tämän harrastuksen tiimoilta ?

<< < (2/4) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  8.02.2011     kello on 15:37 ---Korteista en muista, mutta kaksi on niitä SFC-kortteja. Onko sitten paikallisyhdistykse ltä ja matkailu-autoilijoilta korttia, vai ollaanko "vain" jäseniä.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

jos noin on niin  eipä tarvitse sit soitella tuonne yhdistykseenkään ,kun luulin, et ovat vahingos laittaneet kaks eri korttia .. viime vuonna vast liityttiin ma-autoilijoihin , jot nyt ihan  uus ihmetyksen aihe  ili tämä kortti jutska ... enpä sit ihmettele enään ...kiitokset  :)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  8.02.2011     kello on 14:51 ---tässä vaan ihmettelen , kun saatiin toi sfc -vaanarikortti niin kas kummaa niitä tulikin kaksin kipalein  ??? kuulumme kyllä matkailuautoilijoih in sekä turunkaravaanareihi n onkohan ne sit just sen takia noin erikseen , muuten ihan samanlaiset mut muutamalla numerolla heitää .... on myöskin tuo lintukortti olikos se nyt pohjoismaiset vaanarit .. tai joku sinne päin  ???...elikäs nyt ois sit 3 korttia tähänkin harrastukseen täs taloudes , mut miksei noi kaks Ma -ja caravaankortit vois ol yx ja sama kortti  ??? ??? ??? ??? ihmettelee vaan  tää punapää blonti  ;D ;D ;D ?

--- Lainaus päättyy ---

Onko niisä sama jäsennumero, mutta eri yhdistysn:o. Eli viivan jälkeinen poikkeaa?

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  8.02.2011     kello on 16:38 ---Onko niisä sama jäsennumero, mutta eri yhdistysn:o. Eli viivan jälkeinen poikkeaa?

--- Lainaus päättyy ---

Eikös siinä viivan jälkeen ole perheen
muiden jäsenten no.

Ainakin meillä, Minä olen ihan nolla ja
vaimon kortissa no. 1

Edittiä. sen nollan tai ykkösen jälkeiset kolme
numeroa kertovat yhdistyksen. Ja kaksi viimeistä?
Minun kortissa sopisi syntymävuosi.

JJJ:
Yx vasta..Jos kesällä saisi lisää.

vippe:
Karavankortti se ykköne ko isännäl o se 0 ..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View