Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Matkailuvaunun tuonti ulkomailta
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: jepukka - 12.04.2011 kello on 20:05 ---
Pakko nyt kuitenkin sanoa että pidän oikeasti hyvänä asiana kaasutarkastuksia, minusta sen tulisi olla pakollinen jonkun vuoden välein.
--- Lainaus päättyy ---
Itsestään, läheisistään ja naapureistaan huolta pitävä karavaanari tekee sen ilman pakkoakin riittävän usein.
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 12.04.2011 kello on 20:21 ---Itsestään, läheisistään ja naapureistaan huolta pitävä karavaanari tekee sen ilman pakkoakin riittävän usein.
--- Lainaus päättyy ---
Kerran vuodessa.
Jepukka:
Otetaan taas päivitys kun trafilta oikein soitettiin vielä.
Ottivat sen verran takaisinpäin että jos vaunua ei ole tyyppihyväksytetty (ja kertoivat että asuntovaunuja harvemmin?) tulee tehdä yo. tarkastukset. Mutta jos tuot asuntoauton, mikä suurella todennäköisyydellä on tyyppihyväksytty niin ei tarvitse tehdä.
Hassuja poikkeuksia, ilmeisesti tuo laki/asetus antaa silti tulkinnan varaa.
Alan:
Tässä olisi jollekin projektia.
Epäilyttävän halpa Solifer S9 - jokseenkin keskellä Sisiliaa, olen tuossa kylässä ja sen linnassa aikanaan käynyt.
migel:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.01.2012 kello on 08:45 ---Tässä olisi jollekin projektia.
Epäilyttävän halpa Solifer S9 - jokseenkin keskellä Sisiliaa, olen tuossa kylässä ja sen linnassa aikanaan käynyt.
--- Lainaus päättyy ---
Kuva näyttää kuin olis Suomessa otettu jossain Salon Meriniitystä....
Mikä siinä on kun nyt maasturiakin olen etsinyt, niin Italialaiset on aina järjestään vähemmän ajettuja ja halvempia kuin mitä esim. Saksassa.
Huijjaavatko ne ihan simona?! No jos noita meidän mafiasiskoja seurailee, niin huijjaavat, sillä nää Italiaanosiskot varastaa kaiken mitä pienemmälle vartioinnille on jäänyt....onkohan se tuo italialainen veri.......
t migel
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta