Tekniikkakeskustelut > Alde
Nestelämmityksen neste
Amigo:
Olen myös kuullut,että pakkaskestävyyttä ei voida mitata luotettavasti jos on sotkettu eri "värejä" keskenään. Eli huuhdo järjestelmä kunnolla.
relluttelija:
Täytyypä sitten laittaa vettä kiertoon ja huuhdella hetken aikaa. Muutama kohta verkostossa on joihin pakosta jää nestettä, mutta huuhtelulla nekin saa vaihdettua. Relluihin oon tuota punaista zeroa sotkenut, eivät ainakaan vielä ole tykänneet kyttyrää. Knaussiin olen nyt laittamassa nesteitä (tai ainakin pian), vaihdoin WC:n patterin rättisellaiseen ja muutenkin tein hieman muutoksia niin piti järjestelmä tyhjätä.
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 19.10.2012 kello on 23:56 ---Täytyypä sitten laittaa vettä kiertoon ja huuhdella hetken aikaa. Muutama kohta verkostossa on joihin pakosta jää nestettä, mutta huuhtelulla nekin saa vaihdettua. Relluihin oon tuota punaista zeroa sotkenut, eivät ainakaan vielä ole tykänneet kyttyrää. Knaussiin olen nyt laittamassa nesteitä (tai ainakin pian), vaihdoin WC:n patterin rättisellaiseen ja muutenkin tein hieman muutoksia niin piti järjestelmä tyhjätä.
--- Lainaus päättyy ---
Turhaa huuhtelet, (ainakin melkein) laita vain niitä vihreä sävyisiä nesteitä. Ainakin jokin punainen neste pyrkii vuotamaan herkemmin. Toisaalta onhan sulla tiukat liitokset, ellen väärin muista niin jatkuvasti on putkistot parantelun alla vaunu kun vaunussa. ;D
jip59:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 20.10.2012 kello on 13:06 --- Ainakin jokin punainen neste pyrkii vuotamaan herkemmin.
--- Lainaus päättyy ---
Työnpuolesta (autonasentaja) Toyotan ja Hondan merkkikorjaamo, lisäksi huolletaan kaikki vieraatkin merkit on vuosien saatossa havaittu että Toyotan oma Super Long Life Coolant ei "pinkki" neste joka ei ole sekoituskelpoinen muiden kanssa vuotaa läpi paikoista joissa "normi"punaisella ei ole ongelmia.
Beagle:
Onkos Aldella ollut joskus keltainen neste käytössä? Omassa 3010 kiertää keltainen neste ja sitä on hieman hankala löytää. Pitäskö minun vaihtaa nesteet vai onko tuota keltaista jossakin? Motonetistä ostin ihan alden oman pullon, mutta siinä oli punaista.
Viime talvena kaadoin vihreää, kun oli 30 pakkasella mennyt niin ohueksi, ettei ihan kiertopumpun vispilä ylettynyt nestepintaan. Myöhemmin löysin pienen vuodon mistä oli kadottanut nestettä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta