Tekniikkakeskustelut > Alde
Nestelämmityksen neste
M1ka:
Jos tyhjäksi päästää niin ohjekirjasta löytyy ilmausnippojen paikat, niitä avaa kunnes tulee nestettä, loput ilmat tulee kiertovesipumpulla paisuntasäiliön kautta ulos. Jos jää ilmalukko kuitenkin kaikesta huolimatta niin sitten kannattaa ilmata vuorotellen molemmat akselin puolet vaunusta erikseen. Ohjekirjassa varmasti neuvotaan, ainakin Kaben ohjekirjassa on.
Ei se mitään rakettitiedettä ole. Katsoo vaan, että sama määrä nestettä päätyy järjestelmään minkä sieltä pois päästää.
Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla
88k5:
Mulla F-autossa on pattereilla korkeuseroa ~1.4m. Ja on paljon pystyputkia, ja Alde siellä korkeus-eron puolivälissä - en todellakaan uunoutta laskisi järjestelmää tyhjäksi. Ilmaaminen on hyvin hankala, tarkka järjestyksestäänkin . Enkä kytkisi kiertopumppua kuin aivan viimeisenä - siihen kun ilmakupla kulkeutuu, pilkkoo sen pikkukuplia kiertoon. Sitten taas ilmausrumba uusiksi ellei kahdesti..
M1ka:
Niin kuin sanoin edellä, ohjekirjassa varmasti sanotaan miten se vaihto tehdään ja millon sitä pumppua kannattaa käyttää, ainakin Kaben manuaalissa näin on. Eiköhän se valmistaja itse tiedä, miten sen tekeleet pitää huoltaa.
K.E.V:
Aina ei, pyytävät vaihtamaan lämppärin, piirikortin jne vaikka ne voi korjatakin Lisäksi henkilöllä kenelle vastasit ei ole Kabe
M1ka:
Oli se merkki mikä tahansa, Kabe oli esimerkki :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta