Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Mitäs eroa: Nokia vs Samsung
winemaker:
Perho-ukko lienee niitä vanhan liiton miehiä, kuten minäkin. Puhelin on kuitenkin moneen sopiva kapistus ja hyvä niin. Käyttää ja valita voi omanlaisensa apparaatin ja tulla onnelliseksi käyttäjäksi.
Ollessani kodinkonekauppiaana ostin ensimmäisen puhelimen puhumiseen. Maksoi mokoma Mobira 18000mk. Huh.
Asennettiin Pajeron takakonttiin, luuri keskikonsoliin ja sillee.
Ajat muuttuvat.
Thumb
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 22.10.2012 kello on 22:57 --- En lukenut koko ketjua. Minulla on ollut Lumia 800 puolisen vuotta. Kirjoitin sen puutteista keväällä tänne ketjun. On hieman parantunut päivitysten myötä, mutta edelleen olen pääosin tyytymätön. Kamera ei ole ollenkaan edellisen Samsungini tasoa, MP3 soitin on käyttökelvoton huonon äänenlaadun takia, soittimen käyttö on sekavaa. Tekstit tekstiviestissä minimaalisen pientä fonttia, jne jne..
No, on tässä jotakin hyviäkin ominaisuuksia, esim, hyvin istuva kumisuojus joka todella toimii, ja suositellakkin tätä voin. En vaan tiedä kenelle.
--- Lainaus päättyy ---
Päivän testauksen jälkeen yhdyn täysin edelliseen kirjoittajaan. Testi kuitenkin jatkukoon, jos vaikka jaksaisin käyttää puhelinta vaikka pitempään kuin viikon:P
K.E.V:
Juu, mä luovutin SGSIII:n käytön jo viikonlopun jälkeen. Ei uskaltanut kädessä pitää kun ei ole tukevaa runkoa ollenkaan. Ja se käyttö...... No kai jotkut tykkää ???
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 23.10.2012 kello on 20:12 ---Juu, mä luovutin SGSIII:n käytön jo viikonlopun jälkeen. Ei uskaltanut kädessä pitää kun ei ole tukevaa runkoa ollenkaan. Ja se käyttö...... No kai jotkut tykkää ???
--- Lainaus päättyy ---
Olisit käyttänyt vielä viikon, niin et huolisi enää Nuukialaista.
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 23.10.2012 kello on 20:12 ---Juu, mä luovutin SGSIII:n käytön jo viikonlopun jälkeen. Ei uskaltanut kädessä pitää kun ei ole tukevaa runkoa ollenkaan. Ja se käyttö...... No kai jotkut tykkää ???
--- Lainaus päättyy ---
Ethän sie jaksanut käyttää Lumiaakaan :) Aluksi kaikkiea erilaista on vaikea käyttää mihin ei ole tottunut. Mutta kun oppii käyttämään vaikkapa Linuxia, niin siitä onkin sitten vaikea luopua.
En kyllä yhtään ihmettele etteivät Lumiat ole tehneet kauppaa, kun Symbiankin on kyllä vielä nopeampi ja monipuolisempi laite. Jos haluaa Nokiamaisen, niin ostaisin kyllä E7 tai N9 puhelimen.
On muuten hauska kirjoitella tänne foorumille Lumialla, kun näppäilyssä on viivettä. Mieleen tulee vanhat Windows 3.0 ajat kun teksti ilmestyy näytölle kunnon viiveellä. 4-5 kirjainta voi olla vähintään viivettä. Tätä ominaisuutta en ole huomannut kyllä vanhoissa 2.3 anteroissakaan
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta