Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Mitäs eroa: Nokia vs Samsung
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 18.10.2012 kello on 20:05 ---Plus kyllä ne tehot vaikuttavat silti jollain tavalla laitteen käytettävyyteen. Silloihan Volvokin teko olisi turhaa kun Ladallakin pärjää :-)
--- Lainaus päättyy ---
Pärjäähän sillä Ladallakin , vähän riippuu mitä tekee. Mun koppia ei kuitenkaan vetäis. Thumb
Kännyköillä harvemmin mitään auto-cadia taikka videon muuntoa / kuvanmuokkausta isoissa määrin tehdään.
Tällöin on ihan turhaa olla "6 kuution pakettiauto parin kirjeen kuskaukseen".
En ole koskaan kenenkään muun ole havainnut valittavan että känny notkahtaa kuormituksesta polvilleen ::)
Muistin puute on ollut joissain väärin suunnitelluissa ja toteutetuissa.
En kuitenkaan ole havainnut että tuo puute olisi esim Lumia 900:ssa. Taikka Nokia 808:ssa jossa nyt on markkinoitten paras kamera. Ja siinäkin paukut riittää otettujen kuvien muokkaamiseen.
Lisäksi ei tuo "vanhanaikaisuus" vaivaa. Kun asiat tulee nopeasti hoidettua noillakin. Ajetaanhan me kaikki käytetyillä eri ikäisillä matkailukulkimilla. Ilman ongelmia siinäkään.
tsahkali:
--- Lainaus --- Taikka Nokia 808:ssa jossa nyt on markkinoitten paras kamera.
--- Lainaus päättyy ---
Löytyi koneelta. Nokia 808 PureView, 1/99 sek, ISO-50, polttoväli 8mm, 7152x5368 pixeliä
Jaaha, ei sitten voi laittaa näytille, kuvapalvelu herjaa, että on liian iso! Vaan pirun terävä se on. ;D
99:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 18.10.2012 kello on 23:13 ---Jaaha, ei sitten voi laittaa näytille, kuvapalvelu herjaa, että on liian iso! Vaan pirun terävä se on. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kuvapalvelussa on 5Mb kokorajoitus.
Jos haluat, voit lähettää sen minulle niin laitan sen näkyviin.
Amigo:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 18.10.2012 kello on 21:38 ---
Taikka Nokia 808:ssa jossa nyt on markkinoitten paras kamera.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä aiheesta lisää ammamiehen näkökulmasta.
http://sulanto.blogspot.fi/2012/10/nokin-n808-pure-view-kokeilussa.html
K.E.V:
Ihan hyvä juttu, ainoa mikä nauratti niin vertailu järkkäriin. 8)
Mun kamerat on ainakin paremmuusjärjestyks essä
-järkkäri
-pokkari
-puhelimenkamera.
Eli en vertaile niitä toisiinsa.
Taas aika ammattimiehen juttuja :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta