rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: caravankauppa.com  (Luettu 4799 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:24
Vs: caravankauppa.com
« Vastaus #30 : 8.02.2011 kello on 22:28 »
Eiköhän palautus ja viimeiset toimitutusajat ole asioita joita ei tässä vaiheessa kannata hirveesti spekuloida. Toki jos jollakin on saamisia ja se vielä venyy kohtuuttomasti asia on eri.

Minä ainakin omasta puolesta toivon, että mijo saa asiansa edes jonkinlaiseen järjestykseen.
« Viimeksi muokattu: 8.02.2011 kello on 22:46 »

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:16
  • Epsoo
Vs: caravankauppa.com
« Vastaus #31 : 8.02.2011 kello on 22:37 »
Minä ainakin omasta puolesta toivon, että mijo saa asiansa edes jonkinlaiseen järjestykseen.

Juurikin näin, ja alkuun on jo päästy. Joten eiköhän asiat hänellä ala järjestymään, vaikkakin aikaa se varmasti ottaa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:24
Vs: caravankauppa.com
« Vastaus #32 : 8.02.2011 kello on 22:47 »
Juurikin näin, ja alkuun on jo päästy. Joten eiköhän asiat hänellä ala järjestymään, vaikkakin aikaa se varmasti ottaa.

Isot päätökset on tehty ja asian eteen on tehty jotakin, kyllä se siitä. 

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 15:58
  • Lahesta
Vs: caravankauppa.com
« Vastaus #33 : 9.02.2011 kello on 09:25 »
Isot päätökset on tehty ja asian eteen on tehty jotakin, kyllä se siitä. 

Juuri näin. Kyllä siitä asiat yksikerrallaan järjestyy kun on päässyt alkuu.
Voimia vaan mijolle. meitä vastaavan kokeneita on varmaan enemmänkin täällä
palstoilla, ainakin olen tunnistavina tuota tunnelmaa. ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: caravankauppa.com
« Vastaus #34 : 9.02.2011 kello on 09:40 »
Eiköhän palautus ja viimeiset toimitutusajat ole asioita joita ei tässä vaiheessa kannata hirveesti spekuloida. Toki jos jollakin on saamisia ja se vielä venyy kohtuuttomasti asia on eri.

Minä ainakin omasta puolesta toivon, että mijo saa asiansa edes jonkinlaiseen järjestykseen.

Ja minä ainakin toivon että asiakkaat saavat rahansa takaisin, tarvitsemansa tuotteen he on varmaan jo "kerinneet" hankkia muualta.  :'(

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:24
Vs: caravankauppa.com
« Vastaus #35 : 9.02.2011 kello on 09:46 »
Ja minä ainakin toivon että asiakkaat saavat rahansa takaisin, tarvitsemansa tuotteen he on varmaan jo "kerinneet" hankkia muualta.  :'(

Sekin valintamahdollisuus on annettu, miksi eivät saisi jos toiminnan lopettaminen tapahtuu luvatulla tavalla.

  • Vieras
  • Vs: caravankauppa.com
    « Vastaus #36 : 9.02.2011 kello on 21:47 »
    Sekin valintamahdollisuus on annettu, miksi eivät saisi jos toiminnan lopettaminen tapahtuu luvatulla tavalla.

    Voin kertoa että joulupukkia ei ole olemassa...Valitett avasti. :'(

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
    Vs: caravankauppa.com
    « Vastaus #37 : 10.02.2011 kello on 07:31 »
    Sekin valintamahdollisuus on annettu, miksi eivät saisi jos toiminnan lopettaminen tapahtuu luvatulla tavalla.
    Mä epäilen kans jos ei henkilö ol jottai plottovoittoo saanu tai suuren suurta perintöö tai mynyt kaikki omaisuutensa mitä on ollunna..tuskin luottoa pankista ainakaan saa, kun kert protestilistoilla on ilmatteks mainostanu  ::) ..tässä tilanteessa voi tosiaan se rikoslakikin tulla kyseeseen jos joku on tehny ilmoituksen petoksesta....petos han se on kun rahat on ottanut eikä toimittanut tavaraa..