Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
kattoluukun kiristäminen??
Antsa79:
moi.vaunu on hobby 440 2007 ja kattoluukun veivi ei kiristä luukkua tarpeeksi.voiko sitä jotenkin kiristää??vettä tulee sisään kun ajelee vesisateessa ::)
petrimar:
Kattoluukun kiristämisen mahdollisuudesta en tiedä, mutta ettei syy olisikin samanlainen kuin meillä oli.
Aluksi minäkin luulin että vesi tulee jostain kattoluukun ilmakanavista, mutta loppujenlopuksi syy olikin kehyksen ja katon välisen tiivistyksen pettäminen.
Toisessa säikeessä olen kertonut omista kokemuksista:
http://karavaanari.org/index.php/topic,1480.15.html
Laaga:
Ehdotan myös kattoluukun irroitusta ja uusia massoja.
Antsa79:
hmm,tarkotin että itse luukku ei kiristy kunnolla,eli kun veivaan kattoikkunan kiinni se ei ikään kuin "lukitu" niinkuin pitäisi. kun luukku on mukamas kiinni niin voin sormella vähän nostaa luukkua ja luukku tuntuu "löysältä". Vaikea selittää mutta jos ei koti konstein voi korjata niin on vietävä huoltoon...
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Antsa79 - 11.10.2012 kello on 20:56 ---hmm,tarkotin että itse luukku ei kiristy kunnolla,eli kun veivaan kattoikkunan kiinni se ei ikään kuin "lukitu" niinkuin pitäisi. kun luukku on mukamas kiinni niin voin sormella vähän nostaa luukkua ja luukku tuntuu "löysältä".
--- Lainaus päättyy ---
Joskus vuosi kaksi sitten ihmeteltiin samaa tuttavan vaunussa, ja siihen oli joku kikka kolmonen mutta en nyt millään muista mikä. Löytyisiköhän käyttöohjeesta tai sitten soittamalla edustajalle?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta