Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Hienoin puhelin minkä olet omistanut?

<< < (13/18) > >>

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  9.11.2012     kello on 15:10 --- Kun puhutaan pelkästä puhelimesta,(mikä kai on ollut alkuperäinen tarkoitus), niin kyllä nuo vanhemmat Nokialaiset päihittää nykyiset "lelut"!!!! ;D

--- Lainaus päättyy ---

Voihan sitä lähettää vaikka savumerkkejä jos niillä pärjää nykyaikana.  :D

K.E.V:
Ei ne taida lähettää kuin yhden savumerkin kunnes toimintasavu tulee ulos  :D

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  9.11.2012     kello on 15:33 ---Ei ne taida lähettää kuin yhden savumerkin kunnes toimintasavu tulee ulos  :D

--- Lainaus päättyy ---
:D

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco -  9.11.2012     kello on 15:28 ---Voihan sitä lähettää vaikka savumerkkejä jos niillä pärjää nykyaikana.  :D

--- Lainaus päättyy ---
  No,,,, olen sitten "jälkeen jäänyt erakko",minulle puhelin on "PUHELIN",läppärit ja tietsikat on erikseen,eikä ole tarkuitus lähetellä "savumerkkejä",asiat hoidan puhelimella,tekstit läppärillä!!! Olen puhunut !!

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  9.11.2012     kello on 15:41 ---  No,,,, olen sitten "jälkeen jäänyt erakko",minulle puhelin on "PUHELIN",läppärit ja tietsikat on erikseen,eikä ole tarkuitus lähetellä "savumerkkejä",asiat hoidan puhelimella,tekstit läppärillä!!! Olen puhunut !!

--- Lainaus päättyy ---
Sitten meitä on kaksi. 8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View