Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Hienoin puhelin minkä olet omistanut?
migel:
Tollanen Alcatel mullakin oli-akku kesti jotain 8 tuntia-jos ei puhunut. Saaristossa sai hakea kenttää :D :D :DOi niitä aikoja!!!!
ose:
Puolikiloinen Philips ja vieläpä vaimolla samanlainen. Meni juuri isoon taskuun ja kaikki näki että on NMT ! Maksoi käytettynä 2000 mk/kpl
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 13.10.2012 kello on 00:56 ---Tässä jotain.
Kahtaenvaihda vois suomentaa nuo alla olevat.
(Edit 10 min ja 2 prom...)-90 luvun alussa uskottiin aivan oikeasti, että purkkarin mastossa vois olla luuri.
--- Lainaus päättyy ---
Siinähän on Nokia 2010 ja 2110 + luuri mitä käytettiin monessakin autosarjassa aktiiviluurina. Oli myös ainakin yhdessä kiinteässä autopuhelimessa luurina. Itse kokeilin taas iPohonea. Ei maistunut, laitoin nettiin myyntiin ja ekana yönä tuli 28 tarjousta. Teinitytöt kävi torstaina hakemassa, onnellisen oloisia olivat.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 13.10.2012 kello on 10:40 ---.. Itse kokeilin taas iPohonea. Ei maistunut, laitoin nettiin myyntiin ja ekana yönä tuli 28 tarjousta. Teinitytöt kävi torstaina hakemassa, onnellisen oloisia olivat.
--- Lainaus päättyy ---
Taisi olla minä-puhelimessa väri kohdillaan :laugh: :laugh: Thumb
-------:
Huonoin puhelin nokia c5. Antovat tollasen romun työpaikalla kouraan, vaikea käyttää. Thumbd
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta