Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vaunun pesu
Anders Son:
Itse olen pessyt sellaisella pitkävartisella pesuharjalla mihin saa vesiletkun kytkettyä varren päähän ,jolloin vesi tulee harjaosan sisältä. Siinä on myös sulku vedentulolle.
Aihetta sivuten , millä saa listojen alta pursuneet butyylimassat puhtaiksi, mitkä ovat liasta mustuneet.
Humoristi:
--- Lainaus käyttäjältä: Anders Son - 20.08.2017 kello on 09:38 ---Itse olen pessyt sellaisella pitkävartisella pesuharjalla mihin saa vesiletkun kytkettyä varren päähän ,jolloin vesi tulee harjaosan sisältä. Siinä on myös sulku vedentulolle.
Aihetta sivuten , millä saa listojen alta pursuneet butyylimassat puhtaiksi, mitkä ovat liasta mustuneet.
--- Lainaus päättyy ---
Butyylin puhdistamisesta en tiedä enkä välttämättä lähtis millään litkulla putsaile että butyylin ominaisuus ei kärsi. (Onneksi on musta butyyli omassa) Tällä saa kaikki mustat noki valumat yms. Puhtaaksi
http://www.motonet.fi/fi/tuote/602725/AutoGlym-Caravan-Cleaner-1l
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/autoglym-caravan-motorhome-matkailuajoneuvojen-1-l-pesuaine-autoglym-autoshampoo-auton#spca
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: Anders Son - 20.08.2017 kello on 09:38 ---Itse olen pessyt sellaisella pitkävartisella pesuharjalla mihin saa vesiletkun kytkettyä varren päähän ,jolloin vesi tulee harjaosan sisältä. Siinä on myös sulku vedentulolle.
--- Lainaus päättyy ---
Se butyyli on sellaista tahnaa että epäilen suuresti ettei ole mahdollista saada siitä likaa pois. Itse kans pesin tuolla samalla metodilla hobbyn katon pikaisesti. Minulla oli sellainen parimeträ pitkä työtaso niin 3 kertaa kun siirsin sitä molemmin puolin vaunua niin ulettui pesemään koko katon
Jysky:
Noi massat on vihonviimesiä. Täs meidän detskussa oli paikoitellen reilu sentin palko viel listan vieressäkin. En tiedä olisiko liikkeen pitänyt niitä poistella luovutushuollossa. Eivät kuitenkaan olleet ja itse kun yritin, totesin ettei kannata kun tuntui venyvän listankin alta pois. Vuoden kahden vanhana sitten niitä terien avulla hiukan leikkailin pienemmiks.
Mutta kertokaas mikä olisi tuolle vasarapinnalle helppo mutta HyVÄ vaha? Ei jaksa vanha mies enää hinkata niin että sais normi autovahan kuivat jämät pois. Seuraavan vuoden pesussakin viel noi huomaa tuolta.
Sitten en ymmärrä miks pitää seinien alalaidassa käyttää valkoisia röpöpintaisia helmamuovilistoja!
K.E.V:
Tuota pursunnutta butyyliä voi poistaa teroitetulla puutikulla työntäen, esim pehmeä oksa sopii hyvin tarkoitukseen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta