Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Moniala neljäysi?

<< < (17/20) > >>

JJJ:
Oli miten oli, mutta sivuston viimeinen päivitys on puoli vuotta vanha.
Toimintamalli jossa asiakkaat maksavat rahat etukäteen ja sitten kerätään pottia kasaan tilausta varten on hyvin riskialtis. Mikäli koko toiminta on perustunut tähän niin tilannehan on hankala. Tyytymättömyys asiakkailla kasvaa hyvin nopeasti varsinkin kun informaatio ei pelaa ollenkaan. Huonoltahan tuo näyttää asiakkaiden rahojen suhteen. Toivottavasti kovin monelta ei jää rahat saamatta.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 28.08.2014     kello on 17:57 ---Oli miten oli, mutta sivuston viimeinen päivitys on puoli vuotta vanha.
Toimintamalli jossa asiakkaat maksavat rahat etukäteen ja sitten kerätään pottia kasaan tilausta varten on hyvin riskialtis. Mikäli koko toiminta on perustunut tähän niin tilannehan on hankala. Tyytymättömyys asiakkailla kasvaa hyvin nopeasti varsinkin kun informaatio ei pelaa ollenkaan. Huonoltahan tuo näyttää asiakkaiden rahojen suhteen. Toivottavasti kovin monelta ei jää rahat saamatta.

--- Lainaus päättyy ---
Minä kyllä maksoin vasta,kun tavara oli tullut,tyhmäähän se on etukäteen maksaa.. Ja tilaaan sieltä jossa on semmonen käytäntö!

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 28.08.2014     kello on 18:05 --- Minä kyllä maksoin vasta,kun tavara oli tullut,tyhmäähän se on etukäteen maksaa.. Ja tilaaan sieltä jossa on semmonen käytäntö!

--- Lainaus päättyy ---
   Minä toimitan tavaran aina lasku mukana,samoin en osta mitään,missä ei ole laskua mukana !

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 28.08.2014     kello on 18:17 ---   Minä toimitan tavaran aina lasku mukana,samoin en osta mitään,missä ei ole laskua mukana !

--- Lainaus päättyy ---
Ei netissä kukaan täysijärkinen myy tuotteita ilman, että tuote on maksettu. Ihan samanlaisia huijareita ne ovat ostajatkin.
Ennakkomaksu, tai postiennakko on ainoa järkevä myyntitapa.
Itse ostan sitä sun tätä pientä netissä ja maksan aina etukäteen. Ulkomailta luottokortilla ja mielummin PayPalilla. Isommat ostokset sovitaan aina paikan päällä kasvokkain.
Ennen ostoa googletan myyjän firman, tai nimen. Jos vähänkin on kritiikkiä, niin siirryn seuraavaan nettikauppaan. Tästä "Neljäysistä" en valitettavasti ostaisi yhtään mitään jo nettikeskustelujen perusteella.

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 28.08.2014     kello on 18:30 ---Ei netissä kukaan täysijärkinen myy tuotteita ilman, että tuote on maksettu. Ihan samanlaisia huijareita ne ovat ostajatkin.
Ennakkomaksu, tai postiennakko on ainoa järkevä myyntitapa.
Itse ostan sitä sun tätä pientä netissä ja maksan aina etukäteen. Ulkomailta luottokortilla ja mielummin PayPalilla. Isommat ostokset sovitaan aina paikan päällä kasvokkain.
Ennen ostoa googletan myyjän firman, tai nimen. Jos vähänkin on kritiikkiä, niin siirryn seuraavaan nettikauppaan. Tästä "Neljäysistä" en valitettavasti ostaisi yhtään mitään jo nettikeskustelujen perusteella.

--- Lainaus päättyy ---

Mä olen perho-ukolta ostanu useenkin kerran ja
aina on laittanut laskun mukaan.

On tainnu saada rahatkin kun ei ole karhukirjeitä tullu. 8)
Taitaa olla niin, jotta mitä myydään ja missä jolloin
saatavat ovat varmempia. En tiiä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View