Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Moniala neljäysi?

<< < (2/20) > >>

vippe:
Jos esim ei saa jotain tehtaalta tms nii olis nättii kyl tilaajalle ilmoittaa jot on vaikeuksia..

K.E.V:
Eihän se ollut ROKKER kenellä tökki  ::)

LMC-99:
Jos kk on vempulat sekaisin, niin mitä tekisit jos yrittäjä olisit, siis yleinen kysymys kaikille ???
Ymmärettävästi ainakin asiakkaat hermostuvat,sen kummemmin asiasta tietoinen ole mutta varmaan harmitus on moleminpuolista.
Toivotaan että ei vakavaa..tosin atk asiat on ainakin tällä päässä hoitunut päivässä tai kahdessa, niin minä en niistä tiedä kyllä mitään itse 8)

perho-ukko:
 Miksi maksatte etukäteen,tuote pitää ensin hyväksyä,maksu sitten! Olen myynyt satoja puukkoja tällä systeemillä,eikä ole tullut yhtään ongelmaa maksujen kanssa,"rehellisyys ja luottamus pitää olla" !!!!!!!

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  3.10.2012     kello on 12:14 --- Olen myynyt satoja puukkoja tällä systeemillä,eikä ole tullut yhtään ongelmaa maksujen kanssa,"rehellisyys ja luottamus pitää olla" !!!!!!!

--- Lainaus päättyy ---

Tuota puukkoa en halua kiertää haavassa mutta on jäänyt kaihertamaan mieltäni eräs asia, josta meilläkin oli keskustelua eräästä puukotilaajasta..on ko asiat kunnossa ja maksu saatu .

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View