Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Moniala neljäysi?
lepa58:
Monella on tainnut olla ongelmia tämän yrityksen kanssa. Myös minulla oli. Tein tilauksen viime syksynä mutta tavaraa ei kuulunut kuukausiin, kukaan ei vastannut sähköposteihin eikä puhelimeen. Sain kuitenkin kaverin kiinni seuraavasti: nettisivujen puhelinnumerolla löytyy esim Fonecta Finderista kaverille nim ja tuolla nimellä 09- alkuinen numero. Tuosta numerosta sain kaverin kiinni ja toisen puhelun jälkeen hän palautti rahani.
Turhan Höpöttäjä:
Taisi vanhalla puolellakin olla sama homma. Liekkö sitten sama kaveri. ::)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: lepa58 - 8.04.2014 kello on 17:47 ---Monella on tainnut olla ongelmia tämän yrityksen kanssa. Myös minulla oli. Tein tilauksen viime syksynä mutta tavaraa ei kuulunut kuukausiin, kukaan ei vastannut sähköposteihin eikä puhelimeen. Sain kuitenkin kaverin kiinni seuraavasti: nettisivujen puhelinnumerolla löytyy esim Fonecta Finderista kaverille nim ja tuolla nimellä 09- alkuinen numero. Tuosta numerosta sain kaverin kiinni ja toisen puhelun jälkeen hän palautti rahani.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla ainakin toiminut ihan ok....
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 8.04.2014 kello on 17:50 ---Taisi vanhalla puolellakin olla sama homma. Liekkö sitten sama kaveri. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Tästä kommentista ei saa mitään selvää, mitä tarkoitetaan.
Onko omaa kokemusta?
Jos vanhalla puolella tarkoitat infoa ja Mika Joukaista / edesmennyt caravankauppa.com, kyse on eri kaverista.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 8.04.2014 kello on 18:37 ---Tästä kommentista ei saa mitään selvää, mitä tarkoitetaan.
--- Lainaus päättyy ---
Oikein hyvin sait selvää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta