Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Moniala neljäysi?

<< < (3/20) > >>

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 -  3.10.2012     kello on 12:25 ---Tuota puukkoa en halua kiertää haavassa mutta on jäänyt kaihertamaan mieltäni eräs asia, josta meilläkin oli keskustelua eräästä puukotilaajasta..on ko asiat kunnossa ja maksu saatu .

--- Lainaus päättyy ---
   Asia on kunnossa,oli vaan mennyt väärälle tilille,sitä sattuu !!!

LMC-99:
OK.. Thumb

migel:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  3.10.2012     kello on 10:04 ---Eihän se ollut ROKKER kenellä tökki  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Kuka sitä on väittänytkään????????

K.E.V:
Ei kukaan, ainoastaan samassa ketjussa tuotiin esille  ::)

Esim Jos on kaksi samassa kerhossa olevaa poikaa Pekka ja Kalle . Toiselta tippuu virvoitusjuomapullo maahan. Se ei automaattisesti tarkoita että toiseltakin tippuu  :-* ::)

Ei se ollut loukkaukseksi tarkoitettu

migel:
Joopa joo, ei tää kyllä hyvältä näytä kun ei ole otettu yhteyttä eikä kommentoitu asiaa enemmälti.

Yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista aina lupaillaan mutta mutta,,,,,,,mutta aina kun olen joutunut samanlaisiiin odotuksiin tavarantoimituksiss a,niin ne ovat olleet nk.laskevan auringon yrityksiä!

Ymmärtääkseni Rokkerkin on jonkinmoinen tietokoneheebo elikkä noi sähköpostit sun muut eivät voi olla hänelle ylivoimaisia!
Mulla on tullut bumerankina takaisin s-postini jotka hänelle olen lähettänyt!

Jotenkin tulee vaan flashbackkinä mieleen nuo infon aikaiset ongelmat jolloinka hra info otti rahat muttei toimittanut tavaroita ja selityksiä riitti,,,,,,,,,,!

Tämä johtaa vain siihen etten enää viitsi tilata mitään joltain nettikauppiaalta jolla ei ole omia varastoja ja joka vetää vain välistä eikä sijoita omia pääomiaan yritykseen sen enemmälti,vaan on helpon rahan toiveessa ja kauppiaanmoraali on sen mukainen.

Mustalaisetkin kun myyvät niin niillä sentään on se tavara näyttää ja luovuttaa vaikkakin voi olla varastettua :D
Tosin parhaat autokaupat olen tehnyt juuri romanien kanssa :D :D :D :D              t  migel

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View