Paypal on erittäin luotetava systeemi. Mulla on ainakin liitettynä se luottokorttiin. Rahojen palautus onnistuu myös helposti paypalin kautta jos tavara ei tulekkaan perille.Sama juttu. Luottokortti kytkettynä PayPaliin on osoittautunut helpoksi toiminnaksi. Paypal on erittäin luotetava systeemi. Mulla on ainakin liitettynä se luottokorttiin. Rahojen palautus onnistuu myös helposti paypalin kautta jos tavara ei tulekkaan perille. Samma häär ![]() Paypaliin olen perustanut oman pankkitilin, johon laitan rahaa aina silloin tällöin, ja ostelen sitten sillä tilillä ebaystä. Viimeksi ostin 20 metriä led nauhaa kiinasta ,ja hyvin homma toimii. Kiitos vastaajille, näillä mennään! http://www.tietokone.fi/artikkeli/blogit/tietoja_koneesta/sujuvuutta_paypal_maksuihin Paypal veloittaa kortiltani ostokset. Jos tilaat dollarihinnoilla kannattaa käydä laittamassa täppä, että kurssimuunnos tehdään vasta omassa pankissa. Sillä säästää vähän. Miksi antaa PP:lle korttitiedot? Miksi antaa PP:lle korttitiedot? Koska se on helpompaa niin. Sen verran iso putiikki, että siihen voi luottaa. |