Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Matkaan
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 2.10.2012 kello on 20:03 ---Herätys 1.10 Rapla - Türi - Viljandi - Karksi - Valga, yö, Latvia, Smiltene - Ranka - Vecpiebalga - Madona - Aizkraukle - Auzini - Daugmale - Jelgava, yö
--- Lainaus päättyy ---
Entäs missä vaiheessa lomalle. ::) Vai onko loma siirtymätaipaletta. :D
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 2.10.2012 kello on 21:44 ---Entäs missä vaiheessa lomalle. ::) Vai onko loma siirtymätaipaletta. :D
--- Lainaus päättyy ---
Eläkeläisellä ei ole lomaa :( Perillä minä olin heti kun kotiovi sulkeutui. Ja kunhan sade, joka on ollut lähes yhtä jaksoista mereltä asti, lakkaa niin varmasti meno hidastuu ja pysähdykset pitenevät. Nytkin vettä tiputtelee. En minä kilometrejä kerää. Tuntuu vain turhalta istua paikallaan ja kuunnella ropinaa.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 3.10.2012 kello on 07:57 ---Eläkeläisellä ei ole lomaa :( Perillä minä olin heti kun kotiovi sulkeutui. Ja kunhan sade, joka on ollut lähes yhtä jaksoista mereltä asti, lakkaa niin varmasti meno hidastuu ja pysähdykset pitenevät. Nytkin vettä tiputtelee. En minä kilometrejä kerää. Tuntuu vain turhalta istua paikallaan ja kuunnella ropinaa.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä niin. Thumb
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 2.10.2012 kello on 20:28 ---Kai sitä voi joskus liikkua ilman sitä omaa makuupaikkaakin.
--- Lainaus päättyy ---
Mikä ettei, mutta jotenkin käsitin jotta aloittaja on kulkimella liikkeellä ? Tällöin tuntuisi hassulta pysäköidä kuljin hotellin parkkikselle, kantaa tavarat sisälle ja maksaa huoneesta. aamulla taas tavarat autoon ja baanalle ::)
Kullakin kummat tapansa 8) ::) :laugh:
kimi:
Ei tästä ketjusta mielestäni selvinnyt on kulkimella vai ei. Ja tuo on siinä määrin mukava hotelli, että kannattaa käyttää jos jollain muulla kun omalla kulkimella liikkuu
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta