Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Talvirengastestit

<< < (4/6) > >>

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 27.09.2012     kello on 10:06 ---En ole siis ainoa, joka noudattaa 3 sarjan politiikkaa  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Täällä Hep! Nyt rouvan kauppakasin ( golf motion) alla Brigistonen kesäkiekot, aika meluisat. Kohta alle menee Nokian 1500 ajetut kitkat, nastat (Nokian aika hyvät kaikin puolin) yritin ajaa nastat nyppien kevätkesällä loppuun, mutta ei onnistunut kun vanhan talvirenkaan kuvio alkoi aukeamaan ns pykeltämään. Mitä todennäköisimmin ostetaan uudet nastakumit siinä joulun hujakoilla, tiedä vain mitkä? En hauku Nokian talvirengasta,m saati näitä uusia kitkoja, vaikka vankkumaton Contin kannattaja olenkin. Tosin as-autossa on kokoajan käytetty Misukan Agilasta, forest, kesät talvet siis kitkat ilman nastoja ;)

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.09.2012     kello on 10:21 ---Mutta minä lienen ainoa joka ei ymmärrä tuollaista kolmen stopin taktiikkaa.  ;D
..

--- Lainaus päättyy ---

Itse asiassa noita pit-stoppeja mulla tulee 4, kun keväällä nastat vaihtuu kitkoiksi taas välissä  8) Harrastuksia on monia (renkaanvaihto  :laugh:)

seijantie:
 :o Minä olen kyllä vähän pihalla noista rengastesteisstä.Mi nulla on ollut Hyndai vuodesta -03.Nyt vaihdoin neljännen samaa merkkiä.Kaikissa on ollut nokialaisen keskieuroopan kitkat.Kaikissa autoissa on ollut 140t tai yli vaihdossa kilometrejä,ajot pääasiassa T:re . H:ki välillä eteläsuomessa.Kitka renkaiden kanssa ei ole ollut mitään pito tai ohjautuvuus ongelmia.Tähän uuteen otin misukan kitkat jotka testeissä oli karvan verran paremmin arvostetut kuin nokian keskieuroopan kitkat. ;D Ensi talvesta odottelen semmosta jääkeli talvea.Tosin ajotavoista pitää mainita että minä yleensä maltan ajaa rajoitusten mukaan etenkin jos nuo kelit ovat arveluttavia.Eli minä voin lähteä vaikka viisi minuuttia aikaisemmin jos siltä tuntuu. :P

temess:

--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 27.09.2012     kello on 11:53 --- :o Minä olen kyllä vähän pihalla noista rengastesteisstä.Mi nulla on ollut Hyndai vuodesta -03.Nyt vaihdoin neljännen samaa merkkiä.Kaikissa on ollut nokialaisen keskieuroopan kitkat.Kaikissa autoissa on ollut 140t tai yli vaihdossa kilometrejä,ajot pääasiassa T:re . H:ki välillä eteläsuomessa.Kitka renkaiden kanssa ei ole ollut mitään pito tai ohjautuvuus ongelmia.Tähän uuteen otin misukan kitkat jotka testeissä oli karvan verran paremmin arvostetut kuin nokian keskieuroopan kitkat. ;D Ensi talvesta odottelen semmosta jääkeli talvea.Tosin ajotavoista pitää mainita että minä yleensä maltan ajaa rajoitusten mukaan etenkin jos nuo kelit ovat arveluttavia.Eli minä voin lähteä vaikka viisi minuuttia aikaisemmin jos siltä tuntuu. :P

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos  :D ! Mulla samanlainen HUIHAI ja olen tässä aprikoinut taas vaihteeksi kitka/nasta jutskaa.. Kitkoilla ollaan ajeltu tähän asti ja ihan etuveto autoilla,mutta taas olen kuunnellut kauhutarinoita kitkoista "maasturissa".. Tässähän sitä Faktaa tuli heti ja riittävästi. Kyllä ne Contin kitkat pyörähtää alle.. On muuten kohtuullinen hinta 18" kitkalla 1060e kierros  :o !! No elämä on...

tsahkali:

--- Lainaus ---Tosin ajotavoista pitää mainita että minä yleensä maltan ajaa rajoitusten mukaan etenkin jos nuo kelit ovat arveluttavia.
--- Lainaus päättyy ---

Silloin ajetaan huomattavasti ALLE suurimman sallitun, eikä kuunnelle niitä hörhöjä, jotka valittaa 'alinopeutta' ajavista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View