Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Oulun Lomavaunu -> Loppuunmyynti
Japa:
Joo, mutta huoltoihin ja korjauksiin kuukauden jono. Kesällä ei edes koeponnistusta olisi saanut Oulusta kovin pian.
massimo:
--- Lainaus käyttäjältä: Japa - 27.09.2012 kello on 09:45 ---Joo, mutta huoltoihin ja korjauksiin kuukauden jono. Kesällä ei edes koeponnistusta olisi saanut Oulusta kovin pian.
--- Lainaus päättyy ---
Onko Oulunsalossa siinä shellin takana se vaunuhuolto elossa? Joskus olen reissussa ollessani hakenut sieltä apuva.
Jones81:
--- Lainaus käyttäjältä: massimo - 27.09.2012 kello on 10:18 ---Onko Oulunsalossa siinä shellin takana se vaunuhuolto elossa? Joskus olen reissussa ollessani hakenut sieltä apuva.
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole valitettavasti sitäkään huoltoliikettä olemassa. Heinäkuussa kyselin kaikki Oulun alueen vaunuhuoltoliikkeet läpi jääkaapin huoltoa varten. Vähintään 3viikon jono jokapaikassa.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Jones81 - 27.09.2012 kello on 11:45 ---Ei ole valitettavasti sitäkään huoltoliikettä olemassa. Heinäkuussa kyselin kaikki Oulun alueen vaunuhuoltoliikkeet läpi jääkaapin huoltoa varten. Vähintään 3viikon jono jokapaikassa.
--- Lainaus päättyy ---
Oulun seudulla on siis selvästi tilausta JPVäisäsen tulevalle huoltoliikkeelle ;)
Beagle:
Sääli jos oulun lomavaunu lopettaa, itse kuljen kyseisen puljun ohi harva se ilta, eikä siinä kyllä paljoa kalusto vaihdu. Esimerkiksi tuo LT:n pohjalla oleva Karmann ja iso adria fiiatin pohjalla on seissyt siinä pihassa jo melko monta vuotta.
EDIT: Ois kyllä syytä tuonkin kauppiaan laittaa nettikaravaaniin näkymään kalustonsa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta