Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut GoldieWoman 25 Sep 2012
  • Kotio ajellessani radiossa mainostettiin Oulun Lomavaunun loppuunmyynnistä.
    Piti ihan sivuilta käydä tarkistaa ja totta se on.

    Eikös sillä liikkeellä ole pitkä historia ? Olikohan tulolla sukupolven vaihdos, eikä jatkajaa ollut vai rupeaako lama puremaan.
    Itsellä ei ole pahemmin kokemusta, kerran käytiin yhtä vaunua katsomassa ja ystävällinen palvelu oli .

    http://www.oulunlomavaunu.com/index.html
  • #2 kirjoittanut 88k5 25 Sep 2012
  • Mahtaakohan myyntitoimintakin loppua?

    Nettisivuilla ei kerrottu kuin huollon osalta:
    Lainaus
    Huoltotoimintamme päättyy 30.9.2012, syyskuun kalenteri huoltojen osalta täysi.
    Kiitämme asiakkaitamme kuluneista vuosista.

    Kyllähän varaston loppuunmyyntejä voi pitää vaikka useasti vuodessa  8)
  • #3 kirjoittanut K.E.V 25 Sep 2012
  • #4 kirjoittanut Jushi69 25 Sep 2012
  • Lomavaunusta ostin tuon Kaben ja palvelu oli ystävällistä ja kun Aldeen tuli vika niin takuu pelasi aivan loistavasti kuten olen täälläkin kertaalleen kehaissut.
    En usko että olis lopettamassa  ???
  • #5 kirjoittanut arska100 25 Sep 2012
  • Kabe jälleenmyyntin on ainakin poistunut, näkyy nyt olen JP-caravaanissa...
  • #6 kirjoittanut Aippe 25 Sep 2012
  • Jossakin lehdessä pisti silmään että liiketilat on myös myynnissä.
  • #7 kirjoittanut Japa 26 Sep 2012
  • Kyllä loppuu kaikki toiminta kuun loppuun mennessä. Omistajat jää eläkkeelle. Tiedä sitten mitä noille myynnissä oleville asuntoautoille ja -vaunuille sen jälkeen tehdään. Kaben ja Adrian edustukset siirtyivät molemmat JP-Caravanille.
  • #8 kirjoittanut Jushi69 26 Sep 2012
  • No olipa sääli.
    Mutta tällaista tämä on...
    Ei varmaan ole nyt vaunukauppakaan kovin ruusuista nykyään.Ihmiset taitaa varoa ostoksia.
  • #9 kirjoittanut hartsakoski 26 Sep 2012
  • Jossakin lehdessä pisti silmään että liiketilat on myös myynnissä.
    Itse kuulin asiasta henkilöltä joka oli käynyt katsomassa tiloja.
  • #10 kirjoittanut ihaa 27 Sep 2012
  • Ei varmaan ole nyt vaunukauppakaan kovin ruusuista nykyään.Ihmiset taitaa varoa ostoksia.

    Myyntitilastot kertovat karua sanomaa, vaunujen myynti -11% ja autojen myynti -18% verrattuna viime vuoteen.
  • #11 kirjoittanut Japa 27 Sep 2012
  • Joo, mutta huoltoihin ja korjauksiin kuukauden jono. Kesällä ei edes koeponnistusta olisi saanut Oulusta kovin pian.
  • #12 kirjoittanut massimo 27 Sep 2012
  • Joo, mutta huoltoihin ja korjauksiin kuukauden jono. Kesällä ei edes koeponnistusta olisi saanut Oulusta kovin pian.

    Onko Oulunsalossa siinä shellin takana se vaunuhuolto elossa? Joskus olen reissussa ollessani hakenut sieltä apuva.
  • #13 kirjoittanut Jones81 27 Sep 2012
  • Onko Oulunsalossa siinä shellin takana se vaunuhuolto elossa? Joskus olen reissussa ollessani hakenut sieltä apuva.
    Ei ole valitettavasti sitäkään huoltoliikettä olemassa. Heinäkuussa kyselin kaikki Oulun alueen vaunuhuoltoliikkeet läpi jääkaapin huoltoa varten. Vähintään 3viikon jono jokapaikassa.
  • #14 kirjoittanut Ossi66 27 Sep 2012
  • Ei ole valitettavasti sitäkään huoltoliikettä olemassa. Heinäkuussa kyselin kaikki Oulun alueen vaunuhuoltoliikkeet läpi jääkaapin huoltoa varten. Vähintään 3viikon jono jokapaikassa.

    Oulun seudulla on siis selvästi tilausta JPVäisäsen tulevalle huoltoliikkeelle ;)
  • #15 kirjoittanut Beagle 27 Sep 2012
  • Sääli jos oulun lomavaunu lopettaa, itse kuljen kyseisen puljun ohi harva se ilta, eikä siinä kyllä paljoa kalusto vaihdu. Esimerkiksi tuo LT:n pohjalla oleva Karmann ja iso adria fiiatin pohjalla on seissyt siinä pihassa jo melko monta vuotta.

    EDIT: Ois kyllä syytä tuonkin kauppiaan laittaa nettikaravaaniin näkymään kalustonsa.
Sivuja:
Toiminto