Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Smartin kuskaus Algarveen

<< < (13/22) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 16.11.2012     kello on 16:42 ---^
No ei nyt ihan noin, kyllä siellä melko kokeneita matkaajia on, tuossakin ketjussa useita.

--- Lainaus päättyy ---
Onhan Siellä Muutama hyvä tyyppi mutta suurin osa NOITA PASKAN JAUHAJIA!! >:(Ja sit ollaan tulla alueellakin,kuin euroopan omistajia,kun meillä vaunu,niin ja niin kauvan ollut,ei morjesteta,eikä muutenkaan haluta olla missään tekemisessä muitten kanssa vaan suljetaan itsemme matkailuvaunuun/autoon ;)No kukin taaplaa TYYLILLÄÄN Thumb 

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 16.11.2012     kello on 16:14 ---Oma nimi on reiluuden merkki. Täytyypä käydä vilkaseessa. Nyt jyris ukkonen, siis ulkona pilvissä.

--- Lainaus päättyy ---
EN Minä NimiMerkkien Takana Juokse Jos Asiaa ;)Jos Tulee Linna Reissu,Niin Tulee Thumb

migel:
Hyvä vaan että joku päästää höyryjä! Ei ollenkaan haittaa että miehellä on mielipiteitä! Kaverin tunnen ja jos joku saa hänet suivaantumaan,niin kyllä ihmettelen. Sellainen velikulta hän vaan on.... :D

t migel

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 16.11.2012     kello on 16:59 ---EN Minä NimiMerkkien Takana Juokse Jos Asiaa ;)Jos Tulee Linna Reissu,Niin Tulee Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Risto, jos susta ei vähään aikaan kuulu mitään ja vuoden päästä ilmestyy tänne uusi nimimerkki "313-131" niin arvatenkin se olet sinä  :D

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 16.11.2012     kello on 16:59 ---EN Minä NimiMerkkien Takana Juokse Jos Asiaa ;)Jos Tulee Linna Reissu,Niin Tulee Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Kanssasi samaa mieltä.

No, mitä siihen linnareissuun tulee,
niin itse en ole vieläkään kutsua saanut. >:(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View