Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
KWH mittarin asennus, menikö oikein?
-------:
Aluksi sentään asiallinen soitta kyseiseen firmaan Thumb ja jos homma ei rupea tapahtuu kuluttajasuoja on olemassa..
Edit. edellä kerettiin jo vastaamaan..
Fenix:
On kyllä melkoisen surkeaa räpellystä. Pätkä monisäikeistä kolmenapaista kaapelia ei olisi todellakaan maksanut käytännössä mitään, jos kyseessä on oikeasti valtuutettu ammattiliike. Niillä kun tuollaisia hukkapätkiä jää väkisinkin. Hivenen minuakin epäilyttäisi ko liikkeen pätevyys hommaan. Tuollaisen patentin voisi ehkä itse tehdä krapula-aamuna hätävarana ja erittäin tilapäiseen käyttöön.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 19.09.2012 kello on 17:46 ---On kyllä melkoisen surkeaa räpellystä. Pätkä monisäikeistä kolmenapaista kaapelia ei olisi todellakaan maksanut käytännössä mitään, jos kyseessä on oikeasti valtuutettu ammattiliike. Niillä kun tuollaisia hukkapätkiä jää väkisinkin. Hivenen minuakin epäilyttäisi ko liikkeen pätevyys hommaan. Tuollaisen patentin voisi ehkä itse tehdä krapula-aamuna hätävarana ja erittäin tilapäiseen käyttöön.
--- Lainaus päättyy ---
Monisäikeistä?
Fenix:
Monisäikeistä suositellaan nykyään ajoneuvoasennuksiin, koska se kestää paremmin tärinää yms rasitusta. Tai niin olen asian ymmärtänyt, en ole koulutettu sähköasentaja tms. Tosin, eipä nuo normi mmj:llä vedellyt verkkosähköt tuossa omassa vm-84 matkaajassa näytä kovin kärsineiltä, että tiedä sitten.
iiitee:
Joo ilman muuta olen huomenna yhteydessä ko. liikkeeseen, halusin vain tietää olenko oikeutettu reklamoimaan työstä. Ilmeisesti olen...
Ei löytynyt firmaa tukesin rekisteristä... ei siis sähköfirma, mutta oli syytä olettaa että ko. alan ammattilainen firmasta löytyy...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta