Sivuja:
Toiminto
  • #16 kirjoittanut migel 06 Feb 2011
  • Melkein manuaali olis varmempi vetohommissa, niitä vaan on ehkäpä vähemmän tarjolla, itellä automaatti ja sen käyttö on kyllä mukavaa.
    Perät noissa kestää mitä vaan on Dana 40 ja erittäin vahva, jousitus yksinkertaista ja takuuvahvaa kamaa. Ruoste noissa on pahin vihollinen.

    Tässä minun yksilössäni ei voi kun ihmetellä kopan kuntoa, taidan laittaa sen naftaliiniin vanhoja päiviä varten, hah haa

    Mutta totta mooses jeesaan sitten kun tulee ajankohtaiseksi, jos ainoastaan kesällä käyttää niin nelivedolla ei saavuteta mitään hyötyä, paitti isompi bensalasku.

    Noi takatuupparit mitä mullakin on ovat hieman ehkäpä harvinaisempia, ja ovatkin, mutta sitä kestävämpiä. Idioottivarmaa tekniikkaa ja helppoja korjata jos jotain täytyy väsätä! Varro koitan löytää viimeisempiä kuvia jostain tosta mun Cherrosta...
  • #17 kirjoittanut 88k5 07 Feb 2011
  • Ihan tehtaanasetuksilla (190hp, 582Nm@1800rpm) Chevy Suburban K2500 V8 6.5TD  8)

    Jos vaunuiluun takasin siirryn, niin tuollainen veturi pitää taas hommata:


    Vetorajoitteita onko niitä.. muistaakseini K2500 (4.10 perillä) 12.000 lbs (~5.400 kg). Puskurissa oli vain 11.000 lbs. Suomessa lainsäädäntö salli N2G-luokassa 1.4*omamassa, eli reilut 4.2tn.

    Vaan kyllä oli hyvä vetää Kafia talvikelissä BFG A/T kesärenkain  ;D Auto painoi 2.5*Kafin verran, ja auton akseliväli teki siitä varsinaisen junan :P
    Kesäkulutus vaunun kanssa 13-14 l/100km eli +1-2 litraa vaunulisää  :D
  • #18 kirjoittanut migel 07 Feb 2011
  • Noi on kyllä hyviä vetureita mutta noita ei niin halvalla enään saakkaan! Tosin tossa kk sitten mulle tarjottiin rahapulassa tollaista pilkkahintaan, mutten natsannut kiinni. Tuli tarjous hieman liian hätäisesti enkä kerennyt suunnitelemaan rahoitusta kunnolla ja meni sitten sivu suun...
  • #19 kirjoittanut AV64 07 Feb 2011
  • Joo suburban olis kyllä hyvä mutta tahtovat olla arvokkaita,kortin puolesta mulla ei ole rajoiteita vaikka olis kuorma-auto.
    Ja verotkin olis halvempia,täytyy suunnitella mikä olis hyvä vaihtoehto.Kun tässä ei ole vielä akuuttia tarvetta.
  • #20 kirjoittanut kimi 07 Feb 2011
  • Tuleeko myös arkikäyttöön ja monipaikkainen pitää olla. Avolava on ihan ok vaihtoehto 2 ja joskus 3 hengelle.
    Monipakettiauto myös rekisteröitävissä kuorma-autoksi.

  • #21 kirjoittanut migel 07 Feb 2011
  • Pickikseen mahtuu yllättävän paljon sisälle ohjaamoon. Muistelen vaan Ikea reissua Hellsinkiin kun mamma intoutui ostelemaan viherkasveja kun halvalla kerran sai ja lavalle niitä ei saanut sijoittaa vaan hyttiin ja karsee kasa petivaatteita ja kippoa ja kuppia ja pikku esineitä jotka muka hajoisivat lavalla ja kaks koiraa vielä mukana.
    Ajelin Kirkkonummelle Jukkapalmun ja limoviikunan läpi tuijotellessa lonkka kenossa ja ekaan kasvihuoneen pihalle katsomaan "löytöjä". Jumankekka sieltä vielä tuli mukaan jotain pihapensaita pieniä tosin mutta nekin hyttiin ja eikun kohti kotia. Perille päästyämme jopa mammakin nauroi että miten näin paljon kamaa saatiinkin sopimaan chevyn koppiin... ;D ;D ;D
  • #22 kirjoittanut AV64 07 Feb 2011
  • Monipakettiauto= Minkälainen tuo on anteeksi tyhmyyteni mutta selittäkää.
    Neliveto pick-up kävis hyvin kun ei ole kuin 2 henkeä.
  • #23 kirjoittanut AV64 07 Feb 2011
  • Tuommoinenkin löytyi mutta voi olla että persus ei kestä vedellä vaunua.http://www.turunvaihtoautot.net/afv/index.php
  • #24 kirjoittanut AV64 08 Feb 2011
  • Tuommoinenkin löytyi mutta voi olla että persus ei kestä vedellä vaunua.http://www.turunvaihtoautot.net/afv/index.php

    Ei tullut kauppoja oli meinaan aikas tussu vehe ei oikein vastannut kaasuun,mutta ei kauhian mätä.
  • #25 kirjoittanut 58748 08 Feb 2011

  • Ei tullut kauppoja oli meinaan aikas tussu vehe ei oikein vastannut kaasuun,mutta ei kauhian mätä.

    Osta tuo mun G30:nen  ;)
  • #26 kirjoittanut migel 09 Feb 2011
  • Pakko laittaa tähän huvikseni pari Kanadan tuontia joita olen hillonnut tontillani. Hauskoja pelejä sanan painotuksella hauskoja, ei tosimielisille!!!
  • #27 kirjoittanut kaitsute 09 Feb 2011
  • Todella hienoja. Silmä lepää noissa linjoissa.
  • #28 kirjoittanut AV64 09 Feb 2011
  • Osta tuo mun G30:nen  ;)
    Taitaa olla liian kallis mun budjetille.
  • #29 kirjoittanut AV64 09 Feb 2011
  • Pakko laittaa tähän huvikseni pari Kanadan tuontia joita olen hillonnut tontillani. Hauskoja pelejä sanan painotuksella hauskoja, ei tosimielisille!!!

    --------------------------------------------------------------------------------
     
     
    komeita on vaikka on ikää.
  • #30 kirjoittanut 58748 09 Feb 2011
  • Taitaa olla liian kallis mun budjetille.

    Katotaan Lemmillä jos nyt keretään käymään kun tulee just silloin vieraita ja kaikkea.  :D :D :D :D
Sivuja:
Toiminto