Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Uudesta lähtien yli 20 vuotta omistuksessa olleita kulkimia

<< < (12/12)

perho-ukko:
   Onhan näitä vanhuksia,Wokkelo täyttää vuoden vaihteessa 28 vuotta !!!!! ;D ;D ;D

ihaa:
Minä ehdotin jo heti alussa ketjun aloittajalle jotta jos tuota otsikkoa muuttaisi siten että 20 vuotta olisikin vaikkapa 5 vuotta, epäilen ettei silloinkaan olisi kovin montaa jolla sama auto/vaunu olisi ollut uudesta lähtien.

Tämä harrastus näyttää olevan sellainen että uutta täytyy saada ja usein, henkilökohtaisesti en sitä ymmärrä, miten sitä edes kotiutuukaan kun jatkuvaan on vaihtamassa.

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 21.09.2012     kello on 12:48 ---   Onhan näitä vanhuksia,Wokkelo täyttää vuoden vaihteessa 28 vuotta !!!!! ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Kuinka kauan tuo Fiilis on ollut omistuksessasi ?

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 21.09.2012     kello on 12:51 ---Minä ehdotin jo heti alussa ketjun aloittajalle jotta jos tuota otsikkoa muuttaisi siten että 20 vuotta olisikin vaikkapa 5 vuotta, epäilen ettei silloinkaan olisi kovin montaa jolla sama auto/vaunu olisi ollut uudesta lähtien.

Tämä harrastus näyttää olevan sellainen että uutta täytyy saada ja usein, henkilökohtaisesti en sitä ymmärrä, miten sitä edes kotiutuukaan kun jatkuvaan on vaihtamassa.

--- Lainaus päättyy ---
  27 vuotta !!!

jorma:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 21.09.2012     kello on 12:51 ---Minä ehdotin jo heti alussa ketjun aloittajalle jotta jos tuota otsikkoa muuttaisi siten että 20 vuotta olisikin vaikkapa 5 vuotta, epäilen ettei silloinkaan olisi kovin montaa jolla sama auto/vaunu olisi ollut uudesta lähtien.

--- Lainaus päättyy ---
Olen kyllä rekisteröinyt ja hyväksynytkin tuon otsikon muuttamisen, kuitenkin ajattelin että mennään tällä ja katsotaan että löytyykö kohtalotovereita.
Eikä tuo rönsyily tässä tapauksessa haittaa, hyvä vain kun aihe pysyy pinnalla ja versoaa uusia läheltä liippaavia uusia aiheita. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View